اصفهان؛

فاجعه منا با هماهنگی کامل دولت وهابی عربستان و اسرائیل طراحی و اجرا شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: عامل بروز فاجعه منا توطئه ای از پیش طراحی شده از سوی اسرائیل و عربستان بود که با هماهنگی کامل میان دولت وهابی عربستان با اسرائیل طراحی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، در ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه اسرائیلی ها با این طرح هم حرمت خانه خدا را خدشه دار نمودندگفت:آنها با بی کفایتی آل سعود در مدیریت حرمین شریف، موج اسلام هراسی و بدبین کردن جهان به مسلمانان را ترویج کردند.

وی اظهارداشت:بی توجهی اعلام آمارهای حجاج کشته شده، ممانعت از تحویل جنازه ها ، توجیه قتل حجاج و حتی توهین به اجساد قربانیان این حادثه از سوی عربستان ثابت کرد که این دولت هیچ ارزشی برای انسانیت قائل نیست.

به گفته وی، بیانات صریح مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و دانش آموختگان نظامی بود که موضع عربستان در قبال قربانیان حادثه منا را تغییر داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تاکید بر اینکه این تغییر موضع عربستان بدنبال ایراد سخنان رهبری نشانگر نقش اقتدار ولایت فقیه است افزود:بیانات مقام معظم رهبری حتی به دولت های دیگر هم برای بیان اعتراض علیه عربستان جرات و انگیزه داد.

حجت الاسلام حسینی با تبیین پرهیز از نفوذ آمریکا در ایران افزود: بعضی خیال می کنند که رفع مشکلات ما در گرو دست دادن و لبخند زدن با آمریکایی هاست همان هایی که روزی آمریکایی ها می خواستند پالایشگاه های نفت ایران را ترک کنند می گفتند آنقدر باید التماس کنید تا پالایشگاه را فعال کنیم.

وی با اشاره به جنگ دوران جنگ خلیج فارس که بدنبال آن نیز عراق دست تعدی به کشورهای دیگر دراز کرد گفت:، ایران توانست 27 چاه نفتی حتی در کشورهای دیگر را کنترل و مهار کند.

به گفته وی،دستاوردهای ما حاصل خون شهدا است که در تحریم ها نیز با اتکا به همین دستاورد به همه جا رسیدیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، ضمن بیان دستاوردهای دفاع مقدس افزود: علت حاضر شدن غربی ها در کنار آمدن با مساله برجام با ما بی اثربودن تحریم ها بود.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به قدرت ایران در سطح جهانی و لزوم پرهیز از انعطاف در برابر قدرت های استعماری تصریح کرد : امروز هیچکس در اقتدار ایران شکی ندارد لذا مسئولین ما توجه داشته باشند که تسلیم شدن و کوتاه آمدن، پایمال کردن خون شهداست و نوعی خیانت محسوب می شود.

وی، هوشیای و بصیرت در مقابل تبلیغات جبهه فرهنگی دشمن را خاطرنشان کرد و گفت: ابزارهای پیشرفته و هوشمند الکترونیکی موبایل، شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای این حوزه اکنون اعتقادات ما را هدف قرار داده است.

به گفته وی،گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با نثار خونشان برایمان امنیت، آزادی و پیشرفت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند یکی از راهکارهای هوشیاری و بصیرت در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان کلام مقام معظم رهبری که" نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا کمتر از شهادت نیست" را یادآورشد و گفت: ایستادگی بر مواضع اعتقادی و نلغزیدن در تمام مراحل زندگی پیام شهداست.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاکسیرانی گفت:آیه 27 سوره ابراهیم ثبات قدم داشتن در اعتقادات و زندگی را به عنوان یکی از صفات حمیده انسان های بزرگ بیان می کند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از تغییر موضع دادن افراد در جامعه گفت:برخی ها، در جامعه مسیر را به درستی آغاز کرده اما با غلط به پایان می رسانند گفت:

به گفته وی، ثبات قدم یعنی اینکه در ابتدا انسان هدف را بشناسد و با شناخت حق بودن آن هدف پافشاری کند لذا تغییر هدف غلط است .

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه رنگ عوض کردن در جامعه معنا ندارد گفت: شهدا وقتی متوجه شدند که ولایت فقیه حق است، فرمان او همچون فرمان امام(ع)، فرمان پیامبر(ص) و در نهایت فرمان خداست، از اقشار مختلف جامعه همچون تاکسی دار، طلبه گرفته تا دانشجو از تعلقات خود جدا شدند و فرامینش را با نثار جانشان عملیاتی کردند.

وی، راه شهدا را نقشه راه عزت، اقتدار، سعادتمندی و سلامت دنیا و آخرت دانست و گفت: بصیرت، شجاعت ، رشادت و ثبات قدم رمز موفقیت رزمندگان رزمندگان بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اعتقادات ثابت قدم رزمندگان حتی در زمان اسارت گفت: حفظ خون شهدا و رسالت های این فرشیان عرش نشین برای اقتدارف عزتمندی و سعادت ما ضروری است.

وی، با تاکید بر ضرورت حفظ دینداری و تقوا تصریح کرد: راننده تاکسی که در گرماگرم تابستان و با وجود سروکار داشتن با افرادی از خلق و خوی های متفاوت، در کسب و کار خود امانتداری و تقوا را پیشه خود می کند تداوم بخش راه و آرمان های شهدا است.

به گفته وی، ایمان، تقوا و ثبا قدم بود که در دوران جنگ تحمیلی با وجود کمبودها و نارسایی های ساز و برگ نظامی رزمندگان را در برابر دشمن پیروز کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در پایان،با اشاره به خیانت های بنی صدر در در جنگ و کمبود سلاح و مهمات کافی گفت: سلاح واقعی رزمندگان ما اعتقاد و ایمان راسخ آنها و تبعیت از ولایت فقیه بود که ایران را پیروز و سرفراز مقتدر و عزتمند میدان ساخت.

ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی به همت سازمان تاکسیرانی کاشان و مشارکت بسیج اصناف سپاه صاحب الزمان(عج) کاشان با حضور جمعی از خانواده های شهدای تاکسیران، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های اجرایی در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم از تعدادی رانندگان نمونه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: منا ، طراحی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.