تعامل و همکاری نیروی انتظامی و جامعه صنفی در برقراری امنیت و ثبات اقتصادی تاثیری بدون انکار می تواند داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،" رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان در همایش پلیس و اصناف، اظهار داشت: نیروی انتظامی با گذراز دوران حساس شکل گیری وانسجام، با اشراف کامل بر مولفه های وجودی خود و با رویکردی دین مدار و اخلاق محور در تراز و شکل و شمایل یک سازمان مقتدر پیش آمده و با درک فلسفه وجودی خود در مواجه با رویدادهای گوناگون نقش آفرینی کرده است.

سیدمحمدرضا پاک نژاد" با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درتوصیف نیروی انتظامی، بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی که سعی می کنند آرامش، امنیتو آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند و در حقیقت و به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با کسب آمادگی های همه جانبه و اطمینان بخش باعث تثبیت آسایش و اعتماد مردم شده و ضریب امنیت اجتماعی را در مقیاس بین المللی ارتقاء بخشیده است، تصریح کرد: این اعتماد و اطمینان در حوزه صنوف نیز قابل مشاهده و رصد است.

وی با بیان اینکه جامعه اصناف با مختصات امروزی و گستردگی خود در جغرافیای شهری در برقراری امنیت اجتماعی نقش کلیدی دارند، ادامه داد: فرماندهان با شناخت ظرفیت های بالفعل و بالقوه این جامعه و اجرای طرح های مختلف و تاثیرگذار و آموزش با تهدیدات و مخاطرات پیش رو مقابله می کنند.

پاک نژاد رونق کسب و کار و فعالیت فعالان اقتصادی در تمام عرصه های اجتماع را مهم دانست و افزود: این رونق در سایه امنیت و تلاش دلاور مردان پلیس به وقوع می پیوندد چرا که جامعه ناامن ساختار سالمی برای زندگی ندارد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و جامعه صنفی در برقراری امنیت و ثبات اقتصادی تاثیری بلا انکار می تواند داشته باشد.

رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایه این تفاهم وهمکاری زمینه کار و تلاش برای سازندگی در پیشرفت کشور همچون گذشته ادامه یابد و به برکات آن درقالب رفاه و عدالت اجتماعی قسمت شهروندان کشور به خصوص کلانشهری همچون پایتخت فرهنگی جهان اسلام شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پلیس ، امنیت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.