اخبار آبی‌پوشان تهران؛

مگویان امشب به ایران باز می‌گردد؟

مدافع ارمنی و ناراضی استقلال پس از مذاکرات امروز به احتمال فراوان به ایران باز می‌گردد.

مگویان امشب به ایران باز می‌گردد؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آبی‌پوشان تهرانی روز دوشنبه هفته جاری در یک دیداری دوستانه به مصاف تیم استقلال ب می‌روند.

شاگردان پرویز مظلومی در نظر دارند در تعطیلات لیگ برتر از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم برسند بازیکنان تیم استقلال روز جمعه نیز به مصاف شاگردان تارتار خواهند رفت.

** مگویان امشب به ایران بازمی‌گردد؟
هرایر مگویان مدافع ارمنی آبی‌پوشان پایتخت به دلیل مسائلی مالی با استقلال‌ها با مشکل مواجه شده است اما مدیر برنامه‌های این بازیکن امروز جلسه‌ای را با نظری جویباری  معاون ورزشی باشگاه استقلال برگزار کرد و به نظر می‌رسد مگویان با استقلالی‌ها به تفاهم رسیده و قرار است امشب به ایران بازگردد تا در تمرینات تیم حضور پیدا کند.
 
** کرار خانه‌دار می‌شود؟
جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که به دلیل مشکلات مالی به عراق سفر کرده به نظر می‌رسد تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند به ایران باز نخواهد گشت از همین نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال نیزدر خصوص این مساله عنوان کرده است که در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر مشکل کرار هم حل شود و مسئولان استقلال در صدد هستند تا وضعیت مسکن کرار را نیز به زودی حل کنند و قرارداد مسکن این بازیکن را نیز منعقد نمایند.

از همین رو باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولان نسبت به مساله کرار چه اقداماتی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار