آبی پوشان پایتخت تحت الشعاع درگذشت کاپیتان رقیب

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از امروز تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

آبی پوشان پایتخت تحت الشعاع درگذشت کاپیتان رقیب

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با  توجه به اینکه تمرینات تیم فوتبال استقلال طی روزهای گذشته به دلیل فوت نابهنگام هادی نوروزی با صلاح دید کادر فنی تعطیل شده بود از همین رو آبی پوشان از امروز تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. از طرفی دیگر قرار است بازیکنان استقلال برای آمادگی هرچه بیشتر بازی‌های تدارکاتی را در دستور کار خود قرار دهند و اینطور که به نظر می‌رسد بازیکنان، آبی پوش روز جمعه 17 مهر ماه در یک دیدار دوستانه به مصاف شاگردان تار تار خواهند رفت.

کرار به ایران برمی‌گردد؟

هافبک عراقی، آبی پوشان پایتخت طی روزهای گذشته به عراق سفر کرده و این بازیکن اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند به ایران باز  نخواهد  گشت. با توجه به این شرایط در حال حاضر مسئولان استقلال برای پرداخت مطالبات جاسم کرار اقدامات لازم را  انجام نداده‌اند و در صدد هستند تا هرچه سریعتر مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند. اما در حال حاضر حضور این بازیکن در تمرینات آبی پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست  کرار چه زمانی به ایران بر می‌گردد.

البته نکته قابل توجه این است که جاسم کرار در آخرین جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال عنوان کرد دیگر تا آخر فصل حرفی از پول نمی‌زند و بدون حاشیه به کار خودش ادامه می‌دهد اما به نظر می‌رسد این بازیکن به قول خود عمل نکرده و همچنان حاشیه‌هایش ادامه دارد.

پرونده ریوالدو همچنان باز است

ریوالدو باربوسا دسوزا بازیکن آبی پوش پایتخت که طی روزهای گذشته قرار داد خود را با استقلال فسخ کرد در آخرین جلسه مسئولان استقلال و فدراسیون فوتبال شرکت کرد و در آنجا عنوان کرد که تنها 30 هزار دلار دریافت کرده است از همین رو مسئولان استقلال همچنان به دنبال مشخص شدن تکلیف 40 هزار دلار هستند و در صوص این مساله  نیز حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرده است پرونده دیوالدو براساس دستور حسنی‌خو و افشارزاده مفتوح است و ابعاد سایر پرونده ظرف یکی، دو روز آینده تکمیل خواهد شد، همچنین قرار است اعضای هیات مدیره استقلال نیز در جلسه هیات مدیره این هفته موضوع 40 هزار دلار را مورد بررسی قرار خواهند داد تا هرچه سریعتر این مساله روشن شود. البته  گفتنی است که افشارزاده در حال حاضر رسیدگی این پرونده را در دستور  کار خود قرار داده است.

بازگشت هافبک مصدوم آبی پوشان به ایران

فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در رقابت‌های غرب آسیا مقابل تیم بحرین از ناحیه بینی دچار شکستگی شد که در نهایت این بازیکن به دلیل مصدومیت کل مسابقات را از دست داد و برای انجام درمان ساعت یک بامداد امروز به ایران بازگشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار