سلطانی: فوتبال ایران نیازمند همدلی بیشتر است

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم‌های ملی باید همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

هاشم سلطانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن به شکل تاکتیکی قابل قبول و مطلوبی رسیده‌اند. در ابتدای فصل تیم دو شکست دور از انتظار داشت که یحیی گل محمدی با تفکرات خاص خود توانست بر استقلال و پرسپولیس غلبه کند و آرامش را به تیم باز گرداند. 
 
وی ادامه داد: البته در فصل گذشته هم ذوبی‌ها با مشکلاتی روبه رو شدند که کم کم به شرایط ایده آل خود بازگشتند و قهرمان جام حذفی را به دست آوردند فکر می کنم امسال نیز روند روبه رشدی را پیدا کرده است و به طور قطع یکی از مدعیان لیگ خواهد بود. 
 
سرمربی تیم فوتبال امید ذوب آهن درباره  جوانگرایی در این باشگاه اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن نگاه ویژه ای را به جوان ها سرلوحه کار خود قرار داده است که این نظر می تواند برای ذوب آهن بسیار مطلوب باشد، ایده توجه به جوان ها، پشتوانه سازی خوبی برای فوتبال ایران ایجاد می کند،همچنین این امر می تواند درآمدزایی مناسبی را برای باشگاه های ورشکسته ایران ایجاد کند. 
 
وی افزود: تیم فوتبال ذوب آهن در فصل جاری باید در سه جبهه به رقابت بپردازد و قطعا نیازمند بازیکنان با کیفیت زیادی در همه پست‌هاست که این باشگاه با توجه خاصی که به این موضوع  دارد همیشه از تیم دومی در کنار تیم اصلی خود بهره خواهد برد. 
سلطانی اضافه کرد: با مصدومیت‌های متعددی که در این تیم ایجاد شد نیازمند بازیکنان در حد مهرداد قنبری و کاوه رضایی هستیم که به طور قطع، یحیی گل محمدی تدابیر خاصی را برای این موضوع اندیشیده است. 
 
سرمربی تیم امید ذوب آهن در خصوص وضعیت تیم ملی امید کشورمان ابراز کرد: تیم ملی امید از کادر فنی و مدیران خوبی برخوردار است، محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم از بزرگسال فوتبال ما هستند و در کنار محمد مایلی کهن و حبیب کاشانی می توانند این تیم را به نتایج مطلوبی برسانند اما اشکال اساسی که به فوتبال ما وارد است، نبود همدلی در تیم های ایران است که اگر تیم های ملی ما به هم کمک کنند در فوتبال ما اتفاق های خوبی می افتد. 
 
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان پایتخت با پرویز مظلومی تصریح کرد: تیم‌های بزرگ همیشه شرایط و حاشیه های خاص خود را دارند که اگر به این حاشیه ها غلبه کنند، موفق خواهند بود، بالاخره سرخابی ها دو قطب فوتبال ایران هستند که باید جوانگرایی را مانند دو قطب سپاهان و ذوب آهن سرلوحه کار خود قرار دهند. 
 
سلطانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال استقلال در فصل جدید در فاز حمله بسیار خوب عمل می کند اما در مرکز دفاع ایرادهای اساسی دارد که در بازی با تیم فوتبال راه آهن این مشکل نمایان شد و این تیم سه گل از راه آهن دریافت کرد که اگر این مشکل را برطرف کند به تیمی قدرتمند تبدیل شود. 
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار