بازیگر فیلم سینمایی «آتش پنهان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چهار دوره تاریخی در نگاه «کیمیا» به تصویر درمی‌آید

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار چهار دوره تاریخی را در نگاه «کیمیا» به تصویر درمی‌آورد.

محمود مقامی بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «کیمیا» کاراکتری است که با مشکلاتی که سر راه زندگی‌اش به وجود می‌آید می‌جنگد و همچنین بیننده 4 دوره تاریخی را در سه فاز تصویربرداری از زبان و نگاه «کیمیا» به تماشا می‌نشیند.

وی ادامه داد: در مدت یک سالی که در کنار عوامل حرفه‌ای «کیمیا» حضور داشتم، نقش پلیسی را که پیگیر فعالیت‌های دوران قبل از انقلاب کیمیا است را ایفا می‌کنم، پلیسی که به طور مستقیم با شخصیت «کیمیا» در ارتباط است و حتی در جایی با او درگیر می‌شود.

بازیگر فیلم سینمایی «آتش پنهان» از همکاری و کارگردانی جواد افشار در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بیان کرد: جواد افشار با زیرکی و نکته سنجی که فقط خاص خودش است پروژه را اداره کرده و تا به امروز بهترین شکل پیش برده است با توجه به بهترین تجربه و انتخاب برایم بود و با مشکل ساختاری و کاردانی مواجه نشدیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در خصوص طولانی بودن مدت پخش این سریال اظهار داشت: ما پیش از این شاهد مجموعه‌های بلندی چون «کهنه‌سوار»، «امام علی (ع)»،‌ «در چشم باد»، «سرزمین کهن»، «روزگار قریب» و ... بودیم و رسانه‌ ما به خوبی نشان داده که ظرفیت و جایگاه ساخت چنین مجموعه‌های بلندی را دارد اما باید بگویم تا به امروز مجموعه‌ای مانند «کیمیا» که در 120 قسمت پخش می‌شود را نداشتیم و کاری نو و متنوع در قاب سیما شکل گرفته است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» افزود: بعد از گذشت 6 ماه و تقریبا اواسط تصویربرداری پروژه با پیشنهادی از سوی جواد افشار کارگردان، محمدرضا شفیعی تهیه کننده و همچنین تصمیم‌گیری های عوامل این مجموعه انتخاب شدم. مجموعه «کیمیا» به جزئی از مجموعه‌های سنگینی است که افتخار دیگری را در کارنامه‌ حرفه‌ای عوامل سازنده این سریال ثبت می‌کند و با حضور این عزیزان می‌شود با اطمینان تمام مجموعه تلویزیونی «کیمیا» را انتخاب و ایفای نقش کرد.

مقامی در پایان با تشکر از تمام عوامل سازنده و بازیگران حرفه‌ای مجموعه 120 قسمتی «کیمیا» عنوان کرد: سریال «کیمیا» با تلاش و زحمات تمام عوامل و دوستان از ابتدای مهر ماه به نمایش درمی‌آید و امیدوارم جای خود را در میان بینندگان پیدا کند و مردم آن را بپسندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار