کارگردان «سزارین» از نقش‌آفرینی خود در «معمای شاه» گفت

یوسف صیادی از فعالیت‌های اخیر هنری خود و راز ماندگاری هنرمندان گفت.

یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های هنری اخیر خود، اظهار داشت: حدود یک سال ونیم در مجموعه «معمای شاه» ایفاگر نقش «امیرمسعود» بودم، همچنین تله فیلمی را تحت عنوان «سزارین» در مشهد ساختم که آماده پخش است و با خوب شدن اوضاع پخش آن را از شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون پخش خواهم کرد. 

وی در مورد راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: مردمی بودن، داشتن صداقت در کار، دور بودن از حواشی، داشتن تخصص و به روز بودن از رازهای ماندگاری هنرمندان است.

صیادی در خصوص آثار طنز در حال حاضر بیان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته آثار طنز هم در کیفیت و هم در کمیت نسبت به قبل در حوزه سینما و تلویزیون، نتوانسته مخاطب را راضی نگه دارد. به نظر من آثار طنز می‌تواند در جذب مخاطبان و مقابله با برنامه‌های ماهواره تأثیرگذار باشد، در موقعیت کنونی یکی از نیازهای مردم آثار طنز است.

بازیگر مجموعه «قرارگاه مسکونی» با اشاره به اینکه بازیگران با استعداد بسیاری داریم، گفت: ما بازیگران با استعدادی داریم که موقعیت نشان دادن هنرشان میسر نیست و چنانچه موقعیت‌های مناسبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد، شاهد شکوفایی پتانسیل بالای بازیگران جوان خواهیم بود.

وی در مورد تأثیر تحصیلات و آموزش بر موفقیت هنرمندان، بیان کرد: تحصیلات می‌تواند جوان تازه کار و عاشق این حرفه را به هدف نزدیک‌تر کند و اگر آموزشگاهی باشد که آموزش در اولویت پول درآوردنشان باشد، می‌تواند مسیر رسیدن به هدف بازیگری را کوتاه‌تر کند.

صیادی با اشاره به اینکه ساخت آثاری چون «در حاشیه» و «دست به نقد» شایسته تقدیر است، گفت: در این وانفسای تولیدات کارهای طنز، ساخت آثاری چون «در حاشیه» و «دست به نقد» با بضاعت کم و سختی‌های موجود، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: رشته بازیگری پستی‌ها و بلندی‌های بسیاری دارد و اگر کسی عاشق این حرفه نباشد، هرگز به هدف خود نمی‌رسد. متأسفانه برخی افراد با پول و پارتی وارد این حرفه می‌شوند اما حضور چنین افرادی پایدار نخواهد بود، اما اگر کسانی که علاقه‌مند بازیگری هستند، عاشقانه این مسیر را دنبال کنند زمین و آسمان و کائنات دست به دست هم می‌دهند تا آن‌ها به هدفشان برسند و بی شک موفق خواهند شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار