رشت؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گیلان

استاندار گیلان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در این استان که به مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شد ، نقش پلیس در حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی را تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در این استان که به مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شد ، نقش پلیس در حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی را تبیین کرد و گفت : سرمایه گذاری ، آبادانی و توسعه همه جانبه در جامعه امن و به دور از ناهنجاری تحقق می یابد و از این منظر نیروی انتظامی رسالت خطیری بر عهده دارد.

محمد علی نجفی با اشاره به نامگذاری امسال به سال دولت ، ملت - همدلی و همزبانی افزود : نیروی انتظامی این شعار را برای کنترل ترافیک ، کاهش جرایم و در نهایت حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی سرلوحه کار قرار داده است .

وی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار ، امنیت ، نظم و آرامش ملی برشمرد و گفت : پلیس با الگو قرار دادن رأفت اسلامی توانسته اعتماد عمومی را برای مقابله با ناهنجاری ها جلب کند.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم بر ضرورت تعالی رفتار سازمانی پلیس تاکید کرد و افزود : در این راستا برنامه های ویژه ای در همه ارکان پلیس اجرا خواهد شد.

سردار میرحیدری توسعه فرهنگی - اعتقادی و ارتقاء دانش تخصصی کارکنان را از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان برای ایفای بهتر رسالت های محوله برشمرد.

تجلیل از خانواده های شهدای نیروی انتظامی ، افسران و درجه داران نمونه و بازنشستگان برگزیده از دیگر برنامه های صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گیلان در رشت بود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.