از غریبه پرستی تا شادمانی ترکیه‌ای‌ها در نصف جهان

رقابت‌های تنیس آی تی اف جونیور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین المللی تنیس زیر 18 ساله‌ها روز گذشته با معرفی نفرات برتر در اصفهان به کار خود پایان داد. در این مسابقات که بیش از صد شرکت کننده از کشورهای کانادا، بلغارستان، ترکیه، سوریه، هند، بحرین، امارات، رومانی، عمان، افغانستان، عربستان، تاجیکستان، آذربایجان و نمایندگانی از ایران در آن حضور داشتند از چهارم مهر ماه دو مجموعه بیست و دو بهمن ارتش اصفهان آغاز شد و روز گذشته پس از یک هفته رقابت برترین‌های خود را شناخت.

در این دوره در بخش انفرادی پسران امیرحسین بادی از کشورمان قهرمان شد و در بخش انفرادی دختران دریا یاهه از بلغارستان عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد در بخش دو نفره تیم‌های سوریه و ترکیه به ترتیب در پسران و دختران قهرمان شدند.

**میزبانی قابل تقدیر

این رقابت‌ها در حالی در پایتخت ایران برگزار نشد که برخی گمانه زنی‌ها از خوب برگزار نشدن این مسابقات حکایت می‌کرد، اما این رقابت‌ها شور و حرارت خاصی را در میان تنیس دوستان اصفهانی برقرار کرد.

همچنین شرکت کنندگان خارجی از حضور در این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

مربی ترکیه‌ای در این زمینه گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در این تورنمت شرکت کنم این رقابت‌ها با برنامه ریزی و سازماندهی مناسبی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاید بتوان گفت با مسابقات اروپایی برابری می‌کند و باید از برگزار کنندگان این تورنمنت تشکر کنم.

**غریبه پرستی

پرونده تورنمنت آی تی اف جونیور اصفهان در حالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت که تیم کشور.مان توانست در بخش انفرادی پسران عنوان نخست را به دست آورد که این می‌تواد ضعف تنیس پایه را نشان دهد که با حرکت رو به جلو تنیس ایران می‌توان آینده مطلوبی ر برای تنیس ایران تصور کرد.

اما صدف صادق وزیری که در مرحله یک چهارم نهایی بخش دختران مقابله حریف خود شکست خورده بود نقش داور را در شکستن بی‌تاثیر ندانست و غریبه پرستی را علت حذفش از این رقابت‌ها دانست.

**تلاش برای افزایش جونیورها

این مسابقات که از معدود تورنمنت‌های بین المللی ایران است با میزبانی خوب کشورمان همراه بود میزبانی که شاید فدراسیون جهانی تنیس را مجاب کند میزبانی‌های  بیشتری را به ایران واگذار کند.

محسن خداپرست در این خصوص اظهار داشت: برای سال 2016 میلادی درصدد کسب میزبانی‌های بیشتری در کشورمان هستیم و چهار شهر تهران، تبریز، اصفهان و کیش را به فدراسیون جهانی معرفی کردیم و امیدواریم بتوانیم نظر مثبت آنها را جلب کنیم.

به هر حال این تورنمنت نیز در ایران پایان پذیرفت و امید است فدراسیون تنیس کشورمان برای ارتقای این رشته از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار