همدان؛

نیمی از ترکیب تیم ملی جودو بانوان ایران همدانی هستند

رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات جودو قهرمانی اسیا نیمی از تیم ملی بانوان را همدانی ها تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز همدان؛هشتمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روزهای 17 و 18 مهر به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان ایران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

جلال نصرپور با بیان اینکه تیم نوجوانان بانوان کشور در این مسابقات 4نفر هستند که 3 نفر آنها را جودو کاران  همدانی  هستاند افزود: مریم بربط در وزن -70 کیلوگرم، شیواجهانگیری در وزن -44 کیلوگرم و لیلا سیاهوشی در وزن -48 کیلوگرم 3 جودو کار همدانی اعزامی به مسابقات آسیایی هستند دیگر بازیکن این رده سنی را نگین نظری در وزن -57 کیلوگرم از لرستان تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: همچنین فاطمه آقاجانی در وزن -63 کیلوگرم از همدان، صدیقه قاسم زاده در وزن -52 کیلوگرم از آذربایجان شرقی، زهرا نادری در وزن -57 کیلوگرم از چهارمحال و بختیاری و زهرا باقری در وزن -78 کیلوگرم از لرستان در رده سنی جوانان در این دوره از رقابتها به دیدار رقبای خود می روند .

بر اساس برنامه اعلام شده تیم نوجوانان روز چهارشنبه 15 مهر و تیم جوانان روز پنج شنبه 16 مهر برای حضور در این دوره از رقابتها عازم بانکوک خواهند شد. 

مراسم قرعه کشی و وزنکشی مسابقات در رده سنی نوجوانان روز پنجشنبه 16 مهر  و در رده سنی جوانان هم جمعه 17 مهر   برگزار خواهد شد. 

اعزای تیم ملی از عصر امروز در اردوی متصل به اعزام به میزبانی تهران حاضر می شوند تا تمرینات نهایی خود را زیر نظر سرمربی خانم سلیمی و به سرپرستی موسوی انجام دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.