همدان؛

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان محل تبادل افکار هنرمندان تئاتر

داور بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان محل تبادل افکار بین هنرمندان تئاتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم اکبری مبارکه در خصوص کارهایی که در این جشنواره به روی صحنه رفته است، اظهار کرد: نمایش‌هایی که تاکنون بر روی صحنه رفته از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه باید همه کارها و نمایش‌ها را دید تا بتوان در مورد آن اظهار نظر کرد، گفت: معمولاً پس از پایان جشنواره نمایش‌های امسال را نسبت به سال قبل ارزیابی می‌کنند.

داور بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: چون هنوز دو روز از جشنواره گذشته نمی‌توان در مورد کیفیت کارها و نمایش‌ها به‌ طور دقیق نظر داد و اینکه کاری را عالی و یا ضعیف اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره بین‌المللی تأثیر خود را بر روی آثار تئاتر گذاشته است، گفت: بنده از اوایل جشنواره تئاتر حضور داشتم و در حال حاضر کارها و نمایش‌های تئاتر خیلی تغییر پیدا کرده است.

اکبری مبارکه با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان محل تبادل افکار بین هنرمندان تئاتر  است، اظهار کرد: هنرمندان عرصه تئاتر در جشنواره کارهای همدیگر و کارهای کشورهای خارجی را می‌بینند.


وی با بیان اینکه جشنواره موقعیتی برای آموختن و کسب تجربه از دیگر هنرمندان عرصه تئاتر است، گفت: ارتقای سطح کیفی تئاتر کشور و حرکت آن به سمت بین‌المللی شدن نیاز به تحقیق و کار کارشناسی دارد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.