ساری؛

همایش تجلیل از 25 سادات برجسته مازندران

از 25 سادات برجسته مازندرانی صبح امروز طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نماینده ولی فقیه مازندران صبح امروز در همایش تجلیل از سادات استان که در آستانه امامزاده پهنه کلای ساری برگزار شد، با بیان اینکه مازندران از نظر جمعیتی نسبت به دیگر استانهای کشور رتبه نخست را از حیث تعداد سادات دارا است گفت: سکونت بیش از ششصد هزار سادات مازندرانی از افتخارات و نعمات این استان است.

آیت الله طبرسی وجود سادات را نشان از ماندگاری نسل بزرگ پیامبری که دشمنان الهی از صدر اسلام تا کنون در پی محو کردن نام و رسالت و همچنین قتل فرزندانشان بودند، اعلام کرد و افزود: شرکت بیش از هزار و پانصد سادات در این همایش صحه ای بر این ادعا است.

وی امامت و ولایت را اصل و ریشه ی ماندگاری دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: نعمت ولایت را باید قدر دانست چرا که مصونیت از فتنه های شرق و غرب، نشات گرفته از انگشت مدبرانه مقام ولایت در کشور است.

نماینده ولی فقیه مازندران همچنین وجود سادات را نشان از پابرجایی خط غدیر و امامت و ولایت در جامعه اسلامی بیان کرد و افزود: به همین منظور امروز دبیر خانه دائمی تجلیل از سادات در آستانه امامزاده پهنه کلای ساری دایر شد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.