تله فیلم «مردی که لب نداشت» در بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس قرار گرفت.

علی فاتحی تهیه‌کننده تله فیلم «مردی که لب نداشت» در خصوص حضور این فیلم در جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تله فیلم «مردی که لب نداشت» به کارگردانی جابر مطهری‌زاده در بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس قرار گرفته است.

وی افزود: «مردی که لب نداشت» در ژانر اجتماعی جاده‌ای ساخته شده است و روایتگر قصه زوج جوانی است که برای آخرین بار می خواهند مادرشان را که دچار بیماری آلزایمر است به زیارت امامزاده‌ای ببرند و سپس به خانه سالمندان بسپارند که در مسیر راه مادرشان گم می‌شود و... 

فاتحی کارگردان «فشن» اظهار داشت: فیلمبرداری «مردی که لب نداشت» در مدت 35 روز در بیابان‌های پیشوا انجام شده است. به دلیل شرایط جاده‌ای، کار برای عوامل خسته‌کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: «مردی که لب نداشت» اولین تجربه حضور در جشنواره «یاس» را دارد و پس از این جشنواره در جشنواره‌های بین‌المللی حضور خواهد یافت.

در حال حاضر این تله فیلم در سینمای رامسر اکران شده است و مورد استقبال عمومی مردم و فیلمسازان قرار گرفته است و به نظر من این ویژگی‌ را دارد که کاندید جایزه شود.

لازم به ذکر است؛ مهدی صباغی، مرجان شکونکی، پدرام شکوری و پروین ملکی در تله فیلم «مردی که لب نداشت» ایفای نقش کرده‌اند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار