اخلاقی: سال سختی در پیش روی کشتی است

ملی‌پوش وزن 85کیلوگرم کشتی فرنگی اظهار کرد: فرنگی‌کاران برای درخشش در المپیک ریو سال سختی در پیش دارند.

اخلاقی: سال سختی در پیش روی کشتی است

حبیب‌اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص آغاز نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: پس از مسابقات جهانی 2015 لاس‌وگاسو همزمان با بازگشت محمد بنا کشتی‌گیران با انگیزه خوبی در نخستین اردوی تیم ملی حاضر شده‌اند. من نیز از روحیه‌ی بالایی برای جبران آن اتفاق تلخ در دیدار نیمه نهایی مسابقات لاس‌وگاس برخوردار هستم.

وی افزود: کشتی فرنگی سال سختی برای آماده سازی جهت درخشش در رقابت‌های المپیک 2016ریو ‌درپیش دارد. هدف اصلی خود من کسب خوش رنگ‌ترین مدال این مسابقات است.

وی درباره بازگشت محمد بنا به تیم ملی اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر فنی قبلی تیم ملی بازگشت بنا به سود کشتی فرنگی می‌دانم. باید بگویم با توجه به سوابق درخشان وی در هدایت تیم ملی مسیر تکرار درخشش المپیک لندن تا حدودی هموارتر شده است. این مربی انگیزه بالایی برای موفقیت همراه با تیم ملی فرنگی دارد.

اخلاقی ادامه داد: در فاصله 10ماه مانده به المپیک سه سهمیه حضور دراین مسابقات را کسب نکرده‌ایم. امیدوارم در اولین رقابت گزینشی المپیک سهمیه‌های تیم ملی تکمیل شده و مسابقات بعدی حکم آماده سازی را برای تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.