رحیم علی آبادی:

کشتی فرنگی نیاز به شوک داشت

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:کشتی فرنگی برای بازگشت به روزهای خوبش نیاز به یک شوک قوی داشت.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود:متأسفانه کشتی فرنگی در ماه های اخیر روزهای خوبی را سپری نمی کرد و از مسیر روبه جلوی خود خارج شده بود به همین منظور با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا بازی های المپیک برزیل نیاز بود هر چه سریعتر با یک شوک قوی وضعیت تغییر پیدا می کرد.
دارنده مدال نقره المپیک با اشاره به بازگشت محمد بنا به تیم ملی تصریح کرد:در راستای ایجاد انگیزه در میان فرنگی کاران تغییر کادر فنی در دستور کار قرار گرفت و با همین رویکرد محمد بنا به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی مطرح شد چرا که او از هر نظر به کشتی و کشتی گیران نزدیک تر بود و بازگشت او همان شوکی را که گفتم بوجود آورد.
وی اضافه کرد:به هر صورت بنا امتحان خود را پس داده و از طرفی اعضای شورای فنی برنامه های او را قبول کردند و وی نیز شرایط و قوانین فعلی کشتی فرنگی را پذیرفت تا همه چیز برای بازگشت کشتی به روزهای خوبش مهیا شود.
عضور شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی درباره کادر فنی قبلی تیم ملی نیز اظهار داشت:نمی خواهم بگویم کادر فنی قبلی توانمندی نداشت که باعث شد تصمیم به تغییرات بگیریم بلکه آنها نیز بدون هیچ کم و کاستی و با همه توان کار کردند اما توانشان همین حد بود به هر حال سال قبل آنها تیم را برای نخستین بار در طول تاریخ قهرمان جهان کردند اما در سال جاری نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در مجموع از هر نظر این تغییرات به مصلحت کشتی بود.
علی آبادی خاطرنشان کرد:به هرحال باید بدون فوت وقت برنامه های تیم ملی عملیاتی شود چرا که میادین مهمی چون رقابت های کسب سهمیه و بازی های المپیک را در پیش داریم و موفقیت در این مسابقات بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار