سمنان;

تیم ورزش زورخانه ای استان سمنان به الجزایر می رود

تیم استان سمنان به اجرای برنامه های متنوع این رشته زورخانه ای و باستانی، در هفته فرهنگی ایران در الجزایر می پردازد.

تیم ورزش زورخانه ای استان سمنان به الجزایر می رود
به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : تیم 10 نفره ورزش زورخانه ای استان سمنان، به نمایندگی از ایران اسلامی، برای حضور در برنامه های هفته فرهنگی ایران چهارشنبه 15مهرماه 1394 به الجزایر اعزام می شود. 
  
وی خاطرنشان کرد: تیم ورزش زورخانه ای استان سمنان در این سفر به همراه دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعزام می شود.

 فتاحی با اشاره به اینکه سفر تیم ورزش زورخانه ای، اولین اعزام تیمی از استان سمنان به نمایندگی از ایران به خارج از کشور است، ادامه داد: این اعزام، به دلیل موفقیت های استان سمنان در میزبانی از دو رویداد کشوری این رشته ورزشی است. 
  
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: دوره توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد کشور در حوزه بین الملل نیز ، با حضور 60 نفر از نمایندگان این سازمانها، در مجتمع فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد آغاز می شود. 

وی تصریح کرد: دوره توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد کشور در حوزه بین الملل، چهار روزه و با برگزاری کارگاه های آموزشی با تدریس برخی معاونان وزیران ورزش و جوانان و امور خارجه برنامه ریزی شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یاد آور شد: محمدرضا رستمی، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور، در آئین افتتاحیه دوره توانمندسازی سمن های کشور در شهمیرزاد حضور می یابد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.