نوجوانان دختر و پسر ایرانی عازم بانکوک شدند

تیم جودو نوجوانان ایران در دو بخش دختران و پسران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شدند.

  به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هشتمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم نوجوانان ایران با ۱۲ جودوکار در دو بخش دخترانو پسران برای حضور در این مسابقات صبح امروز راهی بانکوک شد.

بر همین اساس تیم پسران کشورمان با محمد خوشبین در وزن ۵۰- کیلوگرم ، علی محمدی بریمانلو در وزن در وزن ۵۵- کیلوگرم ، کاظم کریمی در وزن ۶۰- کیلوگرم ، سینا قمی در وزن ۶۶- کیلوگرم ، جواد مرادی در وزن ۷۳- کیلوگرم ، یاسین تقوی در وزن ۸۱- کیلوگرم ، حمید رضا ملک زاده در وزن ۹۰- کیلوگرم و علی پرهیزگار در وزن ۹۰+ کیلوگرم  و در بخش دختران با شیوا جهانگیری در وزن ۴۴- کیلوگرم، لیلا سیاوشی در وزن ۴۸- کیلوگرم، نگین نظری در وزن ۵۷- کیلوگرم و مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

جمعه ۱۷ مهرماه در روز نخست مسابقات  جودوکاران اوزان ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۰- و ۶۶ کیلوگرم در بخش پسران و ۵۷- ، ۶۳- ، ۷- و  ۷۰+  کیلوگرم به روی تاتامی می روند.

شنبه ۱۸ مهرماه در روز دوم و پایانی مسابقات جودوکاران اوزان ۷۳- ، ۸۱- ، ۹۰- و ۹۰+ کیلوگرم در بخش پسران ، ۴۰- ، ۴۴- ، ۴۸- و ۵۲- کیلوگرم در بخش دختران به مصاف رقبای خود می روند.

 عطا عباس نژاد به عنوان سرمربی تیم پسران ، سلیمی سرمربی تیم دختران و.دکتر رستگار رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست تیم فوق را همراهی می کنند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار