چرا مسابقات جهانی کوارش باید در خرم آباد برگزار شود؟

بعضی افراد در فدراسیون جودو ثابت کرده‌اند که فقط به فکر خودشان هستند و برای مطرح کردن خود مسابقات جهانی کوارش را می‌خواهند در خرم آباد برگزار کنند.

خسرو دلیر سرمربی سابق تیم ملی کوراش کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات جهانی کوراش رویداد بسیار بزرگی است که کشورمان میزبانی آن را بر عهده گرفته است ولی باید جایی برگزار شود که آبروداری شود و بتواند این مسابقات را به خوبی برگزار کند. خرم آباد سابقه میزبانی مسابقات بین‌المللی را ندارد و به نظر من نمی‌تواند مسابقات به این مهمی را برگزار کند. 
 
سرمربی سابق تیم ملی جودو کشورمان افزود: خواستگاه و ریشه کوراش در خراسان است و از هر لحاظ خراسان می تواند میزبان خوبی باشد و انتخاب شهر میزبان باید کارشناسی شود مسابقات اگر بین‌المللی و تورنمنت بود، شاید خرم آباد می توانست میزبانی کند ولی چون مسابقات جهانی است باید از لحاظ اسکان و سالن مسابقه و دیگر امکانات در حد مسابقات جهانی باشد که فکر نمی‌کنم خرم آباد چنین امکاناتی داشته باشد و اگر این مسابقات در خرم آباد برگزار شود خروجی خوبی نخواهد داشت. 
 
 
کارشناس کوراش کشورمان گفت: 20 سال است که کوراش در دست خراسان است وبا برگزاری مسابقات مختلف و حضور هفتاد هزار نفری تماشاگران در چوخه ثابت  کرده ایم که توانایی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی را داریم،ولی خرم آباد تاکنون یک مسابقه بین‌المللی را هم میزبانی نکرده است. 
 
وی افزود: بعضی افراد در فدراسیون جودو ثابت کرده‌اند که فقط به فکر خودشان هستند و جودو و کوراش هیچ اهمیتی برایشان ندارد. 
 
میراسماعیلی می خواهد برای مجلس کاندید شود و برای مطرح کردن خودش مسابقه ای به این بزرگی را می خواهد خراب کند و این ضعف بزرگی است، این کار باید کارشناسی شود و همه جوانب آن در نظر گرفته شود. 
 
آیا خرم آباد در حدی است که میزبان مسابقات جهانی شود؟ 
دلیل برگزاری این مسابقه در لرستان چیست؟ خرم آباد در کوراش چه سابقه ای دارد؟ 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کوراش اگر جایی به غیر از خراسان برگزار شود، از لحاظ تماشاگر به مشکل خواهند خورد و امیدوارم مسئولان تصمیم غیر منطقی نگیرند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
احتمالا خودش خراسانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
احتمالا خودش خراسانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
در ابتدا باید بگویم که خرم اباد سابقه میزبانی مسابقات جهانی کشتی باستانی رو بخوبی در کارنامه داره و دوم اینکه این اقا مطمئنم حتی یک بار هم به لرستان سفر نکرده تا با توانمندیهای این استان اشنا باشه
آخرین اخبار