نصیرنژاد: در تلاشیم مسابقات جهانی کوراش را در ایران برگزار کنیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جهانی کوراش گفت: در تلاشیم که مسابقات جهانی کوراش را در ایران برگزار کنیم که این موضوع تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

رضا نصیرنژاد رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جهانی کوراش در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کوراش ایران همیشه و در کلیه رقابتهای جهانی و ساحلی کوراش دارای مقام بوده و مدال‌های با ارزش را کسب کرده و سال گذشته هم در لبنان به مقام قهرمانی رسیدیم. 2 استان کشور در کوراش فعالیت خوبی دارند که تعداد این استان‌ها باید افزایش یابد.
 
نایب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم نتیجه بهتری بگیریم باید سرمایه گذاری بیشتری در کوراش انجام دهیم و افرادی که نمی‌توانند در جودو موفق باشند را باید به کوراش بیاوریم چون در کوراش می‌توانند موفق باشند.
 
وی در ادامه افزود: در جلسه هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا که در ترکمنستان برگزار شد کوراش به عنوان یکی از بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی با 15 مدال رسمی که 8 مدال برای خانم‌ها و 7 مدال برای آقایان انتخاب شد.
 
نایب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا تاکید کرد: د تلاش هستیم که مسابقات جهانی کوراش را امسال در ایران برگزار کنیم که این موضوع تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در کشورمان روی کوراش سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم تا کوراش فراگیر شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار