كره ای ها با تاخير به ايران آمدند

بازیکنان کره ای برای برگزاری اردوی مشترک با پینگ پنگ بازان ایرانی با تاخیر چند هفته ای به ایران آمدند.

   به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : طی هماهنگی به عمل آمده از سوی فدراسیون با رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان امروز چهارشنبه عازم این شهر شده اند تا به مدت یکماه با بازیکنان این استان تمرینات اردویی مشترک برگزار کنند . 

دعوت از بازیکنان کره شمالی از ماه ها قبل از آغاز مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا پیش بینی شده بود که به دلیل مشکلات پیش آمده میان دو کره و مشکل صدور روادید باعث شد تا آنان با چند هفته تاخیر وارد ایران شوند .

در حالی که با توجه به خلف وعده کره ای ها ، قرارداد قبلی کم لن یکن تلقی می شد ، سرپرست فدراسیون به جای بازگرداندن آنان ، در راستای میهمان نوازی ایرانیان و پس از عذرخواهی رسمی رئیس فدراسیون و سفیر کره در تهران به شکل مشروط و بدون پرداخت دستمزدی فقط با برعهده گرفتن هزینه اسکان و غذا پذیرفت که میهمانان کره ای ها فعلا تا پایان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به شهرهای مختلف و متقاضی سفر کنند تا پس از آن با بازیکنان برگزیده و ملی پوشان مرد و زن ایران به تمرین بپردازند .

احمد سعادتمند در دیدار با نماینده سفارت کره متذکر شد که تنها در صورت رضایت از عملکرد کیفی نفرات یاد شده ، فدراسیون تنیس روی میز ایران به تعهداتش عمل خواهد کرد . با توجه به استراحت ملی پوشان تنیس روی میز ایران که پس از فارغ شدن از مسابقات قاره ای دوران ریکاوری را سپری می کنند ، مهمانان کره ای بنا به درخواست هیات تنیس روی میز اصفهان روز چهارشنبه عازم نصف جهان شدند .

تکابی : برنامه های خوبی تدارک دیده شد

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای مهمانان کره ای گفت : اردوی مشترک بازیکنان منتخب استان اصفهان با بازیکنان کره شمالی به مدت یکماه در خانه تنیس روی میز این شهر بر پا می شود و ما تدارک خوبی برای استفاده از این فرصت پیش آمده داریم .

 تکابی افزود : تمرین با تیم های منتخب ، برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان استان ، بازدید از اماکن فرهنگی از جمله برنامه های هیات تنیس روی میز استان اصفهان برای گروه اعزامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار