نوروزی: به یکی از بهترین نتایج پینگ‌پنگ در آسیا رسیدیم

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز گفت: تیم ملی در آسیا فوق‌العاده بود.

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به بررسی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخت :

نتایج تیم ملی را در آسیا چگونه می‌بینید؟

این دوره از مسابقات برای ما عالی بود و به طور قطع یکی از بهترین نتایج پینگ‌پنگ ایران در آسیا به دست آمد و ما توانستیم بعد از 6تیم قدرتمند شرق‌ آسیا که در رتبه‌های اول تا ششم قرار دارند هفتم شدیم و این مقام در حالی به دست آمد که ما توانستیم کره شمالی و همه را در مسابقات شکست دهیم. در مجموع عملکرد تیم ملی فوق‌العاده بود.

عملکرد خودتان را در مسابقات چگونه ارزیابی می‌کنید؟

فرم بازی و آمادگیم خوب بود ولی متأسفانه در دو بازی با بدشانسی روبرو شدم و شکست خوردم ولی شکر خدا شکست‌های من تاثیری در نتیجه کلی نداشت و خوشبختانه در جایی که نتیجه من تاثیرگذار بود توانستم با پیروزی در مقابل نماینده هند باعث پیروزی تیم ملی شدم.

در بخش انفرادی هم در مقابل چین تایپه 3بر2جلو بودم ولی با بد شانسی روبرو شدم و حدود 10دقیقه به دلیل مصدومیت حرفم بازی را نگه داشتند و همین موضوع باعث شد بازی را 4بر3 ببازم.

آیا امکانات و لوازم خوبی برای آماده‌سازی و سفر تیم ملی آماده شده بود؟

به نظرم همه چیز عالی بود و با توجه به شرایطی که وجود داشت سعی کردند بهترین ا را برای ما آماده کنند آقای سعادتمند بسیار تلاش کردند از لحاظ مالی و امکانات شرایط خوبی را برای ما مهیا کنند.

خوشبختانه اردوهای خوبی هم داشتیم و مسابقات خوبی هم در بلژیک و اتریش داشتیم و از لحاظ روحی هم بسیار خوب بودیم و خدا را شکر قبل از رفتن به مسابقات هم حامی مالی پیدا کردیم و هم در جلسه‌ای که با 3وزیر داشتیم بسیار روحیه گرفتیم.

خیلی‌ها معتقدند که در این بازی‌ها افت داشتید نظر خودتان در این مورد چیست؟

من این حرف را قبول ندارم اگر به قبل برگردیم درمسابقات جهانی چین بهترین نتیجه را کسب کردم و در رنکینگ جهانی هم خیلی صعود کردم.

در مسابقات بلژیک و اتریش هم خوب بودم و از بازیکنی شکست خوردم که توانسته بود قبل از من نایب قهرمان جهان را شکست دهد.

به نظرم در مسابقات آسیایی هم آمادگی خوبی داشتیم و باخت در مقابل عربستان هم یک اتفاق بود.

می‌توانستم با یک پوئن برنده بازی باشم اما نشد. این اتفاق در مسابقات زیاد است.

در بازی‌هایی که باختم بد بازی نکردم و بد هم نباختم ولی این اتفاقات در بازی‌ها زیاد است و حتی قهرمانان جهان و المپیک هم در یک مسابقه شکست می‌خورند.

خوشبختانه در جایی که بازی من بسیار اهمیت داشت توانستم پیروز شوم و نماینده هند را از پیش رو بردارم و باعث پیروزی تیم ملی شوم.

قطعا اگر مشکلی در بازی من وجود داشته باشد سعی می‌کنم آن را برطرف کنم.

در خصوص وضعیت فعلی فعلیتان بگویید؟

هنوز مسابقات لیگ شروع نشده و آیین نامه‌ای ابلاغ نشده و من ‌تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و هدف بعدی تیم ملی مسابقات جهانی مالزی است و امیدواریم بتوانیم این روند صعودی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار