کلاه کج: داور بازی جام حذفی می‌خواست خودش را نشان دهد

کاپیتان استقلال اهواز معتقد است که داور بازی آبی‌ها و کارای شیراز در جام حذفی نیت داشته که خودش را نشان دهد.

کلاه کج: داور بازی جام حذفی می‌خواست خودش را نشان دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سپری شدن چند هفته از کنار رفتن تیمفوتبال استقلال اهواز از جام حذفی توسط تیم دسته سومی کارای شیراز هنوز ترکش‌های این مسابقه باشگاه آبی‌ها را آزار می‌دهد در این دیدار عادل کلاه کج و طالب ریکانی از زمین مسابقه اخراج شدند و به دلیل این که دیگر استقلال اهواز در جام حذفی حضور ندارند بازی بعدی در لیگ برتر را از دست دادند. این پایان کار نبود و پس از گذشت چند هفته از این مسابقه، کمیته انضباطی اعلام کرد که عادل کلاه کج به دلیل اعتراض فراوان و بی احترامی به داور مسابقه از همراهی استقلال اهواز در 2 دیدار لیگ برتری محروم خواهد بود.
 
این در حالی بود که کلاه کج در دیدار با گسترش فولاد تبریز هم محروم بود و حضور نداشتن کاپیتان استقلال اهواز، به این تیم ضربه‌ی بزرگی دارد خواهد کرد. این شوک بزرگ که توسط کمیته‌ی انضباطی به استقلال اهواز عادل کلاه کج وارد شد، اعتراض فراوانی را از سوی باشگاه اهوازی به همراه داشت.
 
باشگاه استقلال اهواز اعلام کرد که طی نامه نگارهایی که به کمیته انضباطی خواهد کرد خواهان تجدید نظر و بخشوده شدن این بازیکن تاثیر گذار خواهد شد.
 
**کلاه کج: داور بازی می‌خواست خودش را نشان دهد
 
کلاه کج که از این اتفاق بسیار ناراحت است در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من بازی با گسترش فولاد را به همین خاطر از دست دادم درست است که ما نباید به تیم دسته دومی می‌باختیم و از این بابت توجیهی نداریم، اما به عقیده داور با تصمیمات عجیب و غریبش می‌خواست خودش را نشان دهد او در یک خطای اشتباه را به سود کارا گرفت که منجر به گل این تیم شد و در چند تصمیم دیگر اشتباهات بزرگی داشت.
 
**باید به داور اعتراض کرد!
 
وی افزود: به من می‌گویند که به خاطر اعتراض به داوری دو جلسه محروم شدی وقتی داور تصمیم اشتباه گرفته، من نباید به عنوان کاپیتان تیم، اعتراض کنم؟ اگر قرار است اعتراض نکنیم پس باید چه کاری انجام دهیم؟
 
کلاه کج از نامه نگاری‌های باشگاه استقلال اهواز برای تجدید نظر خبر داد و افزود:
باشگاه اعلام کرده که در آینده طی نامه نگاری‌هایی خواهان تجدید نظر خواهد شد و امیدوارم این اتفاق بیافتد و بتوانم استقلال را در دیدار‌های حساس مقابل راه آهن و نفت تهران همراهی کنم.
 
**شرایط بختیاری‌زاده بسیار بد است
 
کاپیتان استقلال اهواز درباره جایگاه متزلزل شده بختیاری‌زاده و احتمال برکناری وی، اظهار کرد: به عقیده من بر کناری ایشان دردی را دوا نخواهد کرد و در کل تغییر سریع سرمربی یک تیم مشکلات را بیشتر می‌کند، البته مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیم خواهد گرفت، اما نباید فراموش کنیم در صورتی یک مربی را تغییر می‌دهند که با در اختیار داشتن تمامی امکانات، نتوانسته نتیجه بگیرد سیاوش  بختیاری‌زاده شرایط بسیار سختی را در تیم ما دارد و همیشه دستانش خالی است.
 
**با شنیدن خبر فوت هادی، دیوانه شدم
 
بازیکن سابق پرسپولیس در پایان درباره فوت هم بازی سابقش هادی نوروزی گفت: حرف هادی که به میان می‌آید مو به تنم سیخ می‌شود او مانند برادر من بود با مرگ او برادرم را از دست دادم وظیفه‌ام بود که در تشیع جنازه وی باشم و حالا که از سر قبرش برگشتم هنوز دلم آن جاست با شنیدن خبر فوتش دیوانه شدم همه‌ی اینها یک طرف اشک‌های های هانی فرزند هادی نوروزی یک طرف دیگر.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کلاه .کج ، داور ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار