خرمگاه: دیانا برای ما مانند استقلال و پرسپولیس است!

مربی نفت تهران معتقد است که بازی با تیم دیانا مانند دیدار با استقلال و پرسپولیس است.

خرمگاه: دیانا برای ما مانند استقلال و پرسپولیس است!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران باید در مرحله یک شانزدهم نیمه نهایی به مصاف تیم فوتبال دیانا برود.
 
محمد خرمگاه مربی نفت تهران در نشست خبری گفت: ابتدا مرگ هادی نوروزی و فاجعه منا را به تمام مردم کشورم تسلیت می‌گویم دیدار با دیانا یک بازی رسمی است و با هیچ بازی دیگری تفاوت ندارد این طور بازی‌ها که با تیم‌های ناشناخته است به مراتب برای ما سخت‌تر خواهد بود دیانا تا این مرحله از رقابت‌های جام حذفی بالا آمده و برای ما قابل احترام است ما همان نگاهی که به استقلال و پرسپولیس داریم نسبت به دیانا هم داریم.
 
مربی نفت تهران درباره شرایط تیمش برای بازی دیانا اظهار کرد: ایمان مبعلی، پیام صادقیان و علی قربانی مصدومین ما هستند 6 بازیکن ما هم در اردو تیم ملی حضور دارند ما شناخت نسبی نسبت به تیم دیانا داریم آنها بسیار تیم خطرناکی هستند.
 
خرمگاه درباره شرایط نامطلوب نفت تهران در لیگ پانزدهم ادامه داد: ما در این فصل خوب نتیجه نگرفتیم علت این اتفاق تغییرات زیاد و ناهماهنگی میان بازیکنان است، البته خدا رو شکر روند رو به رشدی داریم بازی با استقلال گویای همین ماجرا است تعطیلات لیگ برتر به ما کمک کرد تا به هماهنگی نسبی برسیم.
 
وی درباره رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی‌های جام حذفی حکم فینال را دارد ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت و فقط به مسابقه پیش رو فکر می‌کنیم متاسفانه فصل گذشته بازیکنان خیلی خوبی را از دست دادیم و به دلیل مشکل مالی نتوانستیم آنها را در تیممان حفظ کنیم همه بازیکنان که رفتند در تیم‌هایش تاثیر گذار هستند همان طور که در تیم ما تاثیر گذار بودند، البته بازیکنانی که جدیداً به ما اضافه شدن بسیار با کیفیت هستند، اما هنوز به هماهنگی و بلوغ تاکتیکی دست پیدا نکردند.
 
وی در خصوص علیرضا بیرانوند و مشکلش با باشگاه نفت اذعان داشت: او در تیم ملی فعالیت می‌کند و حتما مشکلش با باشگاه حل خواهد شد من اگر اشتباهی بکنم حتما باید جواب پس بدهم و پاسخگوی کارهایم باشم بیرانوند هم اشتباه کرده و باید جواب گوی این اشتباهاتش باشد.
 
وی در ادامه از نیامدن علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری عذر خواهی کرد و بیان کرد: او مشکلی برایش پیش آمد و نتوانست خودش را به نشست خبری برساند و از این بابت عذر خواهی کرد.
 
**سرمربی تیم فوتبال دیانا: دیانا اسم دختر مدیر عامل است
 
سرمربی دیانا نیز که در این نشست خبری شرکت کرده بود در ابتدا به معرفی تیم فوتبال دیانا پرداخت و گفت: تیم ما در رقابت‌های لیگ توابع استان تهران شرکت می‌کند و در این مسابقات صدر نشین است، مدیرعامل دیانا با هزینه شخصی تیم ما را اداره می‌کند. دیانا اسم دختر مدیر عامل است بازیکنان ما همگی بومی هستند و خارج از شهرستان باقر شهر  زندگی نمی‌کنند باقر شهر شهرستانی نزدیک بهشت زهرا است ما در آنجا سه زمین چمن تمرین داریم که یکی از آنها مصنوعی است.
 
وی درباره استعدادهای جوان این شهرستان اظهار کرد: رامین رضائیان و حامد لک اهل باقر شهر‌اند و رامین شاگرد من بوده ما بازیکنان مستعد و توانمندی داریم.
 
وی در ادامه افزود: تیم ما بدون مشکل نیست، اما زمین تمرین و باشگاه بدنسازی خوب دارد ما در لحظات پایانی فهمیدیم می‌توانیم در جام حذفی شرکت کنیم.
 
سرمربی تیم دیانا درباره تیم فوتبال نفت تهران افزود: فاصله ما با نفت هزاران فرسخ است ما دست و پا بسته نیستیم و با وجود احترامی که برای علیرضا منصوریان قائل هستم حتی امیدواریم در جدال با این تیم پیروز شویم آنها تحت هر شرایطی قدرتمند هستند و به خوبی می‌دانند که قهرمانی در جام حذفی به مراتب راحت‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است.
 
وی در ادامه بیان کرد: تیم ما می‌توان در رقابت‌های دسته دوم شرکت کند از شهرداری می‌خواهم بیشتر به دیانا رسیدگی کند.
وی درباره شایعاتی مبنی بر زیاد بودن قهوه خانه و مشکلات مالی مردم شهرستان باقر شهر ادامه داد: درست است که ان جا قهوه خانه بیشتر از اماکن ورزشی است، اما خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان ما به قهوه خانه نمی‌روند مردم باقر شهر با وجود مشکلات مالی استعدادهای فراوانی در حوزه فوتبال دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار