حجت الاسلام جلیلی صفت:

نسل جوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی است

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: جوانان ما در تمامی عرصه های کشور نقش اساسی داشته و دارند.

نسل جوان نسل پویای جامعه و ارزشمند ترین سرمایه اجتماعی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در دیدار کارکنان وظیفه پایگاه شکاری وحدتی دزفول با اشاره به اهمیت حضور جوانان و استفاده از آنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما در تمامی عرصه های کشور نقش اساسی داشته و دارند.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان به فرمان امام خود برای نبرد در جبهه ها اعزام  شدند و تا مرز شهادت پیش رفتند و امروز  هم علیه جبهه تهاجم فرهنگی دشمن در حال مبارزه هستند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه دوران مقدس خدمت سربازی عصر طلایی زندگی است اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی و به کسوت سرباز قرآن درآمدن افتخاری بس بزرگ و نعمتی قابل شکر فراوان است.

وی افزود: اینکه یک جوان در اوج سنین آمادگی جسمی، روحی و شادابی بتواند با پوشیدن لباس سربازی، نقش مؤثری در حفظ امنیت کشور ایفا کند نه تنها موجب ارضای حس وطن دوستی و ادای دین به اسلام و میهن است بلکه موجب احساس خود باوری و افزایش اعتماد بنفس نیز می شود.

در پایان این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت  از سربازان نمونه و برتر پایگاه شکاری با دادن هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار