پهلوان: تیم ما به لحاظ تاکتیکی به شرایط ایده آل و خوبی رسیده است

هافبک تیم ملی امید معتقد است قهرمانی در غرب آسیا اثر مثبتی بر تیم امید خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان پهلوان در خصوص رقابت های غرب آسیا و عملکرد تیم ایران گفت: اگرچه در نحوه برگزاری ضعف هایی وجود دارد اما مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و تیم های حاضر سطح فنی خوبی دارند. تیم ما هم خوشبختانه عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و امیدوارم که در دو بازی باقیمانده هم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما شروع خوبی در مسابقات داشت و در بازی دوم مقابل عربستان فوق العاده ظاهر شد. در آن بازی نمایش فنی تیم امید بی نظیر بود و موقعیت های زیادی روی دروازه عربستان خلق شد که متاسفانه از دست رفت و نتیجه عادلانه ای رقم نخورد. در مجموع تیم ما به لحاظ تاکتیکی به شرایط  ایده آل و خوبی رسیده و هماهنگی خوبی به لحاظ فنی و تاکتیکی بوجود آمده است.

پهلوان در خصوص بازی امروز مقابل یمن و شانس قهرمانی تیم امید در رقابت های غرب آسیا گفت: صعود یمن به جمع چهار تیم نشان می دهد که حریف دست و پا بسته ای نیست و باید با برنامه مقابل آن ها بازی کنیم. قطعا اگر دقت لازم را در زدن ضربات آخر داشته باشیم، مشکلی در بازی فردا نخواهیم داشت و فینالیست می شویم. ما با هدف قهرمانی به قطر آمده ایم و قطعا با جام به ایران باز خواهیم گشت‌. بدون شک قهرمانی در غرب آسیا به لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبتی بر تیم خواهد داشت.

پهلوان در خصوص محک خوردن تیم امید در رقابت های غرب آسیا و در پیش بودن مرحله نهایی انتخابی المپیک گفت: با توجه به میزبانی قطر خوشبختانه فرصت خوبی برای شبیه سازی مرحله نهایی انتخابی المپیک بوجود آمد و توانستیم در شرایط خاص آب و هوایی قطر تمرین کنیم و در فاصله کم بازی هایی را برگزار کنیم. قطعا کادر فنی و بازیکنان از این تجربه برای بازی های انتخابی المپیک استفاده می کنند و به لطف خدا با قدرت در بازی های مرحله نهایی شرکت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار