عزیزیان:

اخباری می تواند کاندیدای بهترین دروازه بان جام باشد

مربی دروازه بان های تیم امید گفت: به طور کلی هر سه دروازه بان تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند اما به نظرم اخباری می تواند کاندیدای بهترین دروازه بان جام باشد

اخباری می تواند کاندیدای بهترین دروازه بان جام باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید عزیزیان در خصوص وضعیت دروازه بان های تیم امید گفت: در حال حاضر سه دروازه بان خوب در تیم ما حضور دارند که سطح فنی بالایی دارند و انتخاب دروازه بان اول از بین ان ها واقعا کار سختی است. خوشبختانه تمرینات خوبی را هم در قطر برگزار کردیم و هر سه دروازه بان در بهترین شرایط بسر می برند.

مربی دروازه بان های تیم امید با اشاره به عملکرد خوب محمدرضا اخباری در سه بازی گذشته تیم امید در رقابت های غرب اسیا گفت: اخباری در هر سه بازی ما عملکرد خوبی داشت و در هرسه بازی ما تجربیات خوبی را کسب کرد و به نظر می تواند کاندیدای بهترین دروازه بان جام باشد.

عزیزیان در خصوص عملکرد تیم امید در سه بازی گذشته اظهار داشت:تیم ما شروع خوبی داشت و با ارائه بازی منطقی، بحرین را از پیش رو برداشت. مقابل عربستان هم که یکی از بهترین بازی های خودمان را انجام دادیم و می توانستیم با اختلاف گل ان ها را شکست بدهیم که متاسفانه با بدشانسی، محقق نشد. در بازی نیمه نهایی هم مقابل تیم با انگیزه و دونده یمن خوب بازی کردیم و با کسب پیروزی فینالیست شدیم. در مجموع تیم ما با وجود شرایط سخت اب و هوایی و ساعت نامناسب مسابقات، عملکرد قابل قبولی داشت و امیدوارم که با قهرمان کارمان را در بازی های غرب اسیا تمام کنیم.

مربی دروازه بان های تیم امید افزود: البته واقعا بازی سختی مقابل سوریه پیش رو داریم و باید کاملا منطقی و حساب شده بازی کنیم. سوریه تیم با کیفیت و جنگنده ای است و بازی های خوبی را تا قبل از فینال به نمایش گذاشتند. امیدوارم که بچه های ما با تمرکز و منطقی مقابل سوریه بازی کنند را مسابقات را با پیروزی و قهرمانی به پایان برسانیم.

عزیزیان در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی تیم امید موفقیت در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک است و خوشبختانه با تلاش کاشانی مدیریت تیم و فدراسیون فوتبال، امکانات خوبی در اختیار تیم قرار گرفته و امیدوارم که همه کمک کنند تا بعد از چهار دهه به المپیک صعود کنیم و دل مردم ایران شاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار