نامزد سابق سنای آمریکا تصریح کرد، واشینگتن پس از حملات هوایی موفقیت‌آمیز روسیه علیه مواضع داعش در سوریه، عملیاتی روانی را علیه مسکو به راه انداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی در گزارشی نوشت؛ «مارک دانکوف،» نامزد سابق سنای آمریکا در گفتگو با این شبکه و در واکنش به ادعای روزنامه ایندیپندنت درباره سقوط موشک‌های شلیک شده از ناوهای روسی در ایران گفت: واشینگتن پس از حملات هوایی موفقیت‌آمیز روسیه علیه مواضع داعش در سوریه، عملیاتی روانی را علیه مسکو به راه انداخته است.

این روزنامه انگلیسی روز پنج شنبه مدعی شد، مقام‌های رسمی بنابر اطلاعات نظامی و محرمانه می‌گویند دست‌کم چهار فروند موشک شلیک شده از سوی روسیه نتوانست مواضع داعش در سوریه را هدف قرار دهد و این موشک‌ها در ایران سقوط کردند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای ادعاهای مربوط به سقوط موشک‌های شلیک شده ازسوی ناوهای روسی در ایران را تکذیب کرد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد موشک‌های کروز جدید کالیبر-ان‌کی همگی با موفقیت به اهداف مورد نظر در سوریه اصابت کرده است.

دانکوف گفت: «ایندیپندنت در طرح این ادعای خود به دو مقام رسمی ناشناس آمریکا استناد می‌کند که آن‌ها نیز به نوبه خود به اطلاعات نظامی و اطلاعاتی نامشخص، تایید نشده و غیرموثق استناد کرده‌اند.»

وی افزود:این «(طرح چنین ادعاهایی) مضحک است و در واقع انعکاسی از دروغ‌های ساخته و پرداخته دولت آمریکا و رژیم اسرائیل، عربستان سعودی و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) و ترکیه درباره آنچه درسوریه روی می‌دهد، است.  کشورهایی که در قبال مرگ 250 هزار سوری و مجروح شدن یک میلیون تن و آواره شدن 9.5 میلیون تن دیگر در این کشور مسئول هستند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار