پیشنهاد اتحاد رژیم صهیونیستی با ترکیه در مبارزه با تروریسم

رئیس رژیم صهیونیستی به مقامات ترکیه پیشنهاد کرد برای مبارزه با تروریسم با یکدیگر متحد باقی بمانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی اسرائیل نیوز؛ "روون ریولین،" رئیس رژیم صهیونیستی در نامه‌ای خطاب به "رجب طیب اردوغان،"‌ رئیس جمهور ترکیه نوشت: ما در سراسر جهان، و نه فقط در منطقه خود، با تهدید تروریستی مواجه هستیم و تروریست‌ها به صورت تبعیض آمیز دست به کشتار و مجروح کردن افراد بیگناه می‌زنند. ما باید با یکدیگر به صورت متحد در مقابل افرادی که به جای مذاکره از خشونت استفاده می‌کنند، بایستیم.  
 
وی در ادامه با اعلام تسلیت به دلیل حادثه تروریستی آنکارا که 95 کشته برجای گذاشت، رئیس جمهور ترکیه را به اتحاد با رژیم صهیونیستی برای مقابله با تروریسم در خاورمیانه دعوت کرد.
 
ریولین در ادامه این نامه نوشت: از هدف قرار گرفتن شهروندان بیگناه در آنکارا و کشته شدن تعداد زیادی انسان که به صورت صلح آمیز در حال راهپیمایی بودند، بسیار ناراحت شدم. فکر می‌کنم ما باید برای امنیت بهتر و بیشتر تمامی مردم در منطقه با یکدیگر همکاری کنیم.
 
این اظهارات در حالی از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که این رژیم در هفته‌های اخیر بیش از 25 فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده است که برخی از آنها زن و کودک بودند.
 
 
روابط تل‌آویو و آنکارا پس از حمله نیروهای صهیونیست به کشتی "ماوی مرمره" در سال 2011 (1379) و کشته شدن تعدادی از امدادگران تُرک که برای دفاع از مردم غزه راهی این منطقه بودند، رو به سردی گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار