عاشورزاده:

قهرمانی را برای مردم می‌خواهم، نه پاداش وزارت

تکواندو کار برتر جهان گفت: با وجودی که وزارت ورزش و کمیته المپیک هیچ توجهی به ما ندارد، اما ما هم قسم شدیم تا برای شادی مردم بهترن مدال را کسب کنیم.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار تیم ملی کشورمان پیش از اعزام به رقابت‌های گرند پری منچستر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اعلام کرد: تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای کسب آمادگی در  گرند پری‌ها پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم تا با بهترین نتیجه دو مرحله گرند پری را در مسکو و ترکیه به پایان برسانیم.

امیدوارم همین روند را در گرند پری منچستر ادامه دهیم و باعث شادی و خوشحالی مردم کشورمان شویم.

صدرنشین رنکینگ المپیکی در خصوص حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: فدراسیون تکواندو تا جاییکه توانسته از کادر فنی و ورزشکارانش حمایت کرده و علاوه بر فراهم کردن امکانات حقوق ما را هم به موقع پرداخت می‌کند اما متاسفانه از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هیچ توجه و حمایتی نشده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توانستیم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم، همه توقع دارند تا بهترین نتیجه را تکواندو کاران درالمپیک بدست بیاورند، اما این فقط در حد توقع است و هیچ حمایتی برای رسیدن به این مهم از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نمی‌شود.

عاشورزاده تاکید کرد: به طور حتم اگر وزارت ورزش حمایت و توجه بیشتری به تکواندو  کند، در کسب بهترین نتیجه ها بسیار موثر خواهد بود، البته اگر این بی توجهی‌ها باز هم ادامه پیدا کند فرقی ندارد و لحظه‌ای از تلاش خود برای کسب قهرمانی و بهترین مدالها دست نمی‌کشیم، زیرا ما هم قسم شدیم که برای خوشحالی مردم کشورمان و هدفمان بجنگیم.


تکواندو کار برتر جهان افزود: حدود ده ماه تا المپیک باقی مانده و هیچ حمایتی از وزارت ورزش و کمیته المپیک نداشتیم، اما من به مردم قول می‌دهم که در هر رقابتی شرکت می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم و از هیچ ارگانی توقع و انتظار کمک ندارم.

گفتنی است: رقابت‌های مرحله سوم گرند پری از 24 مهر به مدت سه روز در منچستر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار