تیم‌های یک چهارم نهایی اروپا تکمیل شدند

با برگزاری رقابت‌های مرحله پلی‌آف چهره 4 تیم دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا امشب چهار دیدار برگزار شد و چهره تیم‌های راه یافته به مرحله فینال مشخص شد.

در نخستین دیدار این مرحله دو تیم هلند و اسلوونی در بلغارستان به مصاف هم رفتند که تیم اسلوونی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد. اسلوونی باید در ادامه مسابقات و در این مرحله به مصاف تیم ملی لهستانی برود که به عنوان تیم نخست گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود.

در دومین دیدار امشب تیم‌های ملی استونی و صربستان با هم دیدار کردند که این دیدار با وجود این که دو بر صفر به سود استونی‌ها بود، در نهایت 3 بر 2 به نفع صربستان به پایان رسید تا این تیم هم راهی یک چهارم نهایی شده و در این مرحله حریف فرانسه شود.

سومین دیدار مرحله پلی‌آف مسابقات قهرمانی مردان اروپا را دو تیم بلژیک و آلمان برگزار کردند. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر آلمان همراه شد و این تیم را در مرحله یک چهارم نهایی حریف بلغارستان کرد.

در آخرین مسابقه امشب ایتالیا و فنلاند با هم دیدار کردند که برتری 3 بر صفر با لاجوردی‌پوشان بود. ایتالیایی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی نبردی سخت با تیم روسیه خواهند داشت.

**نتایج کامل مرحله پلی‌آف به شرح زیر است:

آلمان 3 – بلژیک صفر
اسلوونی 3 – هلند صفر
صربستان 3 – استونی 2 
ایتالیا 3 – فنلاند صفر

**برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به شرح زیر است:
لهستان – اسلوونی
بلغارستان – آلمان
روسیه – ایتالیا 
فرانسه - صربستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار