زنجان؛

برگزاری کلاسهای طیخ آبزیان به مناسبت روز جهانی غذا در استان

روز جهانی غذا سالروزی مقارن با 24 مهر (16 اکتبر)به افتخار تاسیس سازمان فائو در سال 1942 نامگذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر شیلات و آبزیان استان گفت: این روز توسط بسیاری از سازمانهای مرتبط با امنیت غذایی از جمله برنامه جهانی غذا و صندوق بین المللی توسعه کشاورزی نیز جشن گرفته می شود.

بورانی با بیان غذای سالم و حلال هدیه ای بهشتی است که خداوند برای بندگان خدا جوی خود فرستاده است افزود: مومنان راستین آن را وسیله ای برای شکر گذاری و عبودیت بیشتر می دانند.

وی ادامه داد:لذا به پاسداشت این روز و به منظور آشنایی بیشتر علاقمندان به مصرف آبزیان و فرآورده های دریایی و کلاسهای طبخ آبزیان در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان وادرات تابعه در حال برگزاری می باشد که پیش بینی می گرددحدود 250 نفر در این کلاسها شرکت داشته باشند.

مدیر شیلات و آبزیان استان اضافه کرد:از اهداف برگزاری این کلاسها اموزشی و ترویج بیشتر مصرف آبزیان به عنوان غذای سالم آشنایی حاضرین به عنوان غذای سالم آشنایی حاضرین در کلاس با تنوع غذاهای قابل طبخ بوسیله ماهی ،آشنایی با مزایای مصرف آبزیان و ارتباط آن با سلامتی جسم و ..است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کلاس ، آبزیان ، غذا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.