غلامی: همه کاسه‌ها سر بختیاری زاده شکست

محمدغلامی معتقد است که همه مشکلات باشگاه استقلال اهواز به ناحق گردن سیاوش بختیاری زاده افتاده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدغلامی، یکی از 4 بازیکنی بود که اردوی استقلال اهواز را به دلیل دریافت نکردن حقوقشان ترک کرده بودند. 
 
وی که سابقه بازی در تیم ملی ایران و باشگاه‌های سپاهان، استیل آذین و... را در کارنامه خود دارد، با بی مهری و بی‌توجهی مسئولان استقلال اهواز مواجه شد و در هفته‌های اخیر حواشی فراوانی را پشت سر گذاشت. 
 
غلامی پس از مصاحبه بختیاری زاده مبنی بر نیاز نداشتنش به محمد غلامی و دیگر خاطیان که اردو را ترک کرده بودند، به انتقاد از مربی استقلال اهواز پرداخت و حتی عملکرد وی را زیر سوال برد.. 
 
بختیاری زاده در ادامه این ماجرا در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به تکذیب مصاحبات پخش شده از رسانه ها پرداخت و گفت:من هیچ گاه نگفته‌ام که نمی‌خواهم بازیکنان خاطی به تیمم برگردند، اتفاقا برعکس محمد غلامی مثل پسرم می‌ماند و با اعتقادی که به وی داشتم به تیم استقلال اهواز دعوتش کردم. 
 
پس از این صحبت بختیاری زاده، محمد غلامی متوجه واقعیت ماجرا شده و وی هم در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:همه مشکلات بر دوش بختیاری زاده است و کاسه و کوزه‌ها سر او می‌شکند من هم بابت حقوق نگرفتن عصبانی بودم اما علت ناراحتیم از آقای بختیاری زاده این بود که وی به ما گفته بود اگر حقوق ندارد از خودشان به بازیکنان پول می دهد. 
 
وی درباره شکایتش از باشگاه افزود:به کمیته انضباطی رفتم و از باشگاه استقلال اهواز شکایت کردم حتی دو تا چک‌هایی را که من داده بودند و برگشت خورده بود را هم به کمیته انضباطی ارائه دادم آنها هم به من وعده رسیدگی دادند و حالا منتظر اتفاقات پیش رو هستم. 
 
مهاجم سابق تیم ملی در خصوص استعفای کارون یعقوبی ادامه داد: وی به ما قول داده بودند که درصورت رفع شدن مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان، از سمتش استعفا می‌دهد و از باشگاه جدا می شود.حالا پس از دو، سه هفته به وعده‌اش عمل کرد. 
 
غلامی در ادامه اظهار کرد: چند بار از باشگاه استقلال اهواز با من تماس گرفتند و گفتند که باز هم چک می دهند و من نپذیرفتم چون آنها دو بار دیگر هم چک به من دادند که هر دو بار برگشت خورد. 
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار