جایگاه «360 درجه‌» در زندگی هنری بازیگران فیلم

به گفته بازیگران فیلم «360 درجه‌» به کارگردانی سام قریبیان این فیلم توانسته تاثیر است مثبت فراوانی در زندگی هنری آنها بگذارد و جایگاه ویژه‌ای به دست آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «360 درجه» اولین اثر بلند سینمای سام قریبیان در مقام کارگردانی است که به تازگی اکران آن در سینما‌های کشور آغاز شده و استقبال مخاطبان در همین چند روز برای عوامل فیلم رضایت بخش بوده است، در این گزارش به گفت‌گو با چند تن از بازیگران و کارگردان آن در خصوص جایگاه 360 درجه‌ در زندگی هنری آنها پرداختیم.

سام قریبیان گفت: ساختن اولین فیلم سینمایی هر کسی فارغ از کم‌و‌کاستی و خوب و بد بودن آن برای او مهمه است و مهمتر از همه این است که فیلم‌ساز فیلم اولی توانسته اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازد و در سینمای ایران اکران کند چون مقوله اکران موضوعی پیچیده‌ای و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی افزود: فیلم «360 درجه‌» قصد دارد و حرف و پیام خاصی ندارد و هدف آن سرگرم کردن مخاطب و کشاندن آن‌ها به سالن‌های سینما برای دیدن یک فیلم قصه‌گوی جذاب است.

میلاد کی‌مرام بیان کرد: مدل من مانند مدل‌های برخی از بازیگرانی نیست که می‌گویند همه کارهایم را دوست دارم اما «360 درجه» را دوست دارم و جایگاه ویژه‌ای در زندگی هنری من دارد.

پریناز ایزدیار عنوان کرد: «360 درجه» تا به امروز برای من کاری متفاوت و جذاب بود و فکر می‌کنم کاری خوب است که می‌تواند سلیقه بیننده را عوض کند.

مسعود فروتن اظهار داشت: «360 درجه» جایگاهی جدید را در زندگی هنری من دارد و دریچه‌ای تازه با این فیلم به روی من بازشد.

وی افزود: با سابقه‌ای 40 ساله در زمینه هنر و به واسطه بازی در فیلم قریبیان می‌گویم که بازیگری کاری سخت اما دوست داشتنی است و از این تجربه جدید و دشوار بسیار خوشحالم، امیدوارم بتوانم این تجربه را تکرا کنم.

حبیب اسماعیلی تصریح کرد: فکر می‌کنم فیلم «360 درجه» بعد از انقلال و در این شرایطی که انواع و اقسام فیلم‌ها در ژانرهای مختلف ساخته می‌شود فیلمی متفاوت و دیدنی است.

وی افزود: حرف فیلم قریبیان حول محور اعتیاد و خانمانسوز بودن آن می‌چرخد و تا حدودی هم می‌گوید که هر کسی به تنهایی بیشتر می‌تواند حق خودش را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار