بجنورد؛

افتتاح 41پروژه آموزشي با حضور وزير آموزش و پرورش در خراسان شمالی

با حضور وزير آموزش و پرورش هنرستان فني امام خميني(ره) بجنورد به همراه 40 پروژه آموزشي با اعتبار سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي به ارزش 600 ميلارد ريال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ به  نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان شمالي وزير آموزش و پرورش پس از بازديد از کارگاه هاي مختلف هنرستان فني امام خميني(ره) با حضور در آيين افتتاح پروژه هاي آموزشي خراسان شمالي گفت: مسئولان استان به ويژه استاندار خراسان‌شمالي و نمايندگان مجلس از نيازهاي استان در جلسات با رييس جمهور دفاع مي کنند.

علي اصغر فاني افزود: با توجه به محدوديت هاي مالي موجود در دولت ،اميدواريم تا حد توان گام هاي موثري در حوزه تعليم تربيت استان برداشته شود.

وي با بيان اين که طي پنج ماهه سال جاري بيش از 92 درصد اعتبارات عمراني آموزش و پرورش تخصيص يافته است،گفت: تخصيص اين ميزان اعتبارات در تاريخ آموزش و پرورش بي نظير است.

فاني با اشاره به اينکه در نيمه نخست امسال به صورت ميانگين 44 کلاس درس ساخته شده است افزود: مساحت اين تعداد فضاي آموزشي 150 هزار متر مربع زير بنا است.

وي با بيان اينکه يک هزار و 300 پروژه طي شش ماهه سال جاري به فضاهاي آموزشي کشور افزوده شده است،گفت: پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري 700 پروژه جديد نيز در حوزه آموزش و پرورش تحويل داده شود.

فاني با اشاره به اينکه رييس جمهور کمتر قول مي‌دهد اما به قول ها عمل مي کند،افزود: تمام قول هايي که داده شده را عملياتي خواهيم کرد و به مردم نشان مي دهيم که دولت يازدهم دولت راستگويان و درستکاران است.

وي با  اشاره به اينکه طي دو سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش زيرساخت هاي خوبي فراهم شده است،اظهار داشت: با اقدامات موثر صورت گرفته درآينده خبرهاي خوشي در آموزش و پرورش خواهيم داشت.

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.