در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد؛

معلمان ایرانی بازداشت شده در امارات به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند

معلمان ایرانی بازداشت شده در امارات حدود ساعت 1 بامداد به وقت ایران، آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

رسول پاپایی معاون روابط عمومی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهارداشت: با تلاش‌ها و رایزنی‌های فشرده وزارت خارجه و آموزش و پرورش ٩ معلم بازداشت شده ایرانی در امارت العین امارات حدود ساعت 1 بامداد به وقت ایران آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

رسول پاپایی ضمن قدردانی  افزود: هر ٩ معلم در صحت و سلامت کامل و از روحیه خوبی برخوردارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رایزنی‌های فشرده از زمان بازداشت معلمان آغاز شد و همکاری‌های خوبی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت خارجه صورت گرفت و  سرانجام با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، معلمان با قید ضمانت از زندان آزاد شدند.

پاپایی با بیان اینکه فعالیت آموزشی معلمان مطابق تقویم امارات از روز یکشنبه از سر گرفته می‌شود، تصریح کرد: در زمینه فعالیت معلمان در امارات هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
معاون روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص پیگیری وضعیت معلمان گفت: پرونده معلمان با حمایت و پیگیری سفارت ایران در امارات و وزارت آموزش و پرورش و سرپرستی ما در این کشور تا حل نهایی دنبال می‌شود.

خاطر نشان می‌شود، هفته گذشته ٩ معلم ایرانی مدارس جمهوری اسلامی ایران در امارات به دلیل نداشتن ویزای امارت العین در زندان این امارت بازداشت شده بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار