ركوردگيري ملي پوشان در جريان هفته دوم ليگ برتر

بدرقه وزنه بردارهای ياسين پيشروی قم

در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور. تیم وزنه برداری یاسین در مقابل 6 تیم شرکت کننده ديگر توانست رتبه نخست را از آن خود کند.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس این گزارش در دسته 56kgتيم یاسین پیشرو قم وزنه برداری را نداشت و وزنه بردار تیم حفاری مقام نخست این وزن را کسب کرد اما در وزن 62kg مجید عسگری با اختلاف 17 امتیاز نفر نخست این وزن شد و 5kgرکرد ایران در این وزن را جابجا کرد.

بدرقه وزنه بردارهای ياسين پيشروی قم
در وزن 69kg نیزجابربهروزی سکوی نخست رااز آن خود کرد در وزن77kg نيز مرتضی رضاییان پس از رسول تقیان از تیم ذوب آهن دوم شد.
اما در وزن85kg مرتضی زارعی در رده ششم قرار گرفت و کیانوش رستمی ازذوب آهن در رده نخست قرار گرفت.
در اوزان 94 و105kg نیز علی هاشمی و سهراب مرادی به ترتیب رده نخست را از آن خود کردند و در وزن فوق سنگین هم که تیم یاسین با دو وزنه بردار حاضر شده بود بهداد سلیمی و بهادر مولایی به ترتیب مقام اول و دوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

بدرقه وزنه بردارهای ياسين پيشروی قم
این در حالی است که تیم یاسین پیشرو قم که در هفته نخست جدول لیگ دوم شده بود در هفته دوم با کسب 614 امتیاز در رده نخست قرار گرفت و در جدول نهایی لیگ پس از ذوب آهن که 1201 امتیاز کسب کرده بود با 1148 امتیاز در رده دوم جدول نهایی لیگ وزنه برداری کشور قرار گرفت .
شايان ذكر است كه ملي پوشان وزنه برداري زیر نظر حسین توکلی ٣٤ روز ديگر در مسابقات جهاني آمریکا به ميدان خواهند رفت .

بدرقه وزنه بردارهای ياسين پيشروی قم

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار