به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

استاندار قم با یاسینی ها ورزش کرد + عکس

به مناسبت روز تربیت بدنی و وررزش با همت باشگاه یاسین پیشرو قم مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار قم برگزارشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به منظور پاسداشت روز تربیت بدنی و ورزش مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان در ورزشگاه شهیذ حیدریان قم برگزارشد.

در این مراسم علاوه بر استاندار ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،همراه با امیر مهدیزاده قهرمان کاراته آسیا و جهان که چندی پیش تحت حمایت مالی باشگاه یاسین پیشرو قم قرار گرفت نیز حضور یافتند.

استاندار قم با یاسینی ها ورزش کرد + عکس

این مراسم با همت باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین به عنوان حامی ورزش قم در لیگ برتر فوتسال ،تکواندو و وزنه برداری صورت گرفت و روح اله حسینی مدیر عامل هلدینگ دارویی یاسین و علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو قم نیز حضور داشتند.

در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم پس از مداحی مهدی اردستانی رئیس هیات ووشوی قم با تقدیر از این اقدام باشگاه یاسین و حمایت از ورزش ایران بر لزوم ارتقاء جایگاه اخلاق در ورزش کشور تاکید نمود.

استاندار قم با یاسینی ها ورزش کرد + عکس

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز بیان کرد که مصوبات شورای ورزش همگانی باعث پویایی و نشاط جامعه بویژه کارمندان خواهد شد.

این گزارش می افزاید علاوه بر این مسئولان مدیر کل بهزیستی،مدیر کل رفاه اجتماعی و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز حضور داشتند.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار