بندرعباس؛

حقدوست استعفا داد/سرخاب سرمربی جدید آلومینیوم شد

پس از استعفاى داود حقدوست از سرمربیگرى تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان عباس سرخاب هدایت زردپوشان هرمزگانی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، این تغییر و تحولات در حالى رخ داد که داوود حقدوست عصر پنجشنبه به دلیل مشکلات مالى و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادرفنی از جمع زردپوشان جدا شد.

بازیکنان و کادر فنی تیم آلومینیوم هرمزگان از ابتدای فصل تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده اند و قول های مسئولان باشگاه هم تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است.

هدایت تیم هاى کارگر بنه گز بوشهر ، شهردارى بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان در کارنامه عباس سرخاب سرمربی جدید آلومینیوم دیده می شود.

البته عباس سرخاب دو فصل پیش هم به مدت هشت هفته سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بود اما پس از کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندى لیگ دسته اول جاى دارد. این تیم در هفته یازدهم این پیکارها روز دوشنبه در همدان به مصاف تیم پاس می رود.

اضافه می شود که پیش از این نیز عباس روزپیکرسرمربى تیم فوتسال لیگ برترى آذرخش سرخون بندرعباس هم بدلیل مشکلات مالى از جمع نارنجى پوشان جدا شده بود.

باتوجه به شرایط بحرانى ورزش استان به خصوص در رشته های فوتبال و فوتسال اما مسئولان هرمزگانى هنوز حاضر به مصاحبه و واکنش نسبت به این اتفاقات نشده اند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.