سام نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم اولی‌های خاک صحنه خورده تضمین آینده سینما هستند

حمایت واقعی از فیلم اولی‌هایی که خاک سینما را خوردند آینده سینمای ایران را تضمین می‌کند فیلم اولی‌هایی که بعد از 15 یا 20 سال دستیاری و فعالیت در بخش‌های مختلف یک فیلم قصد ساخت فیلم اولی خود را دارند.

سام‌ نوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه همکاری خود با کارگردانان گفت: با کارگردان‌هایی زیادی تمایل به همکاری دارم اما بیشترین علاقه من همکاری با فیلم اولی‌ها است و هر کاری از دستم و در جهت کمک به آنها بربیاید انجام خواهم داد چون آینده سینما هستند.
 
وی افزود: جالب این جا است که وارد شدنم به عرصه بازیگری از طریق کارهای کمدی بوده اما موضوعات درام را بیشتر دوست دارم و من را جذب می‌کند.
 
این بازیگر در پاسخ به این سوال که پتانسیل بازی در فیلم‌های کمدی و درام او از کجا نشات می‌گیرد، بیان کرد: چون مادر، دایی و پدربزرگ من بازیگر بودند خواسته و ناخواسته برای بازیگر شدن تربیت شدم و هر آن چیزی که در وجود من است و به درد بازیگری و پیشرفت کاری من می‌خورد از آنها به ارث رسیده و همواره حمل می‌کنم.
 
نوری در خصوص حال و هوای سینمای ایران اظهار داشت: سینما این روزها بشارت دهنده و رو به پیشرفت شده است چنانچه شاهد صادر شدن 20 پروانه ساخت برای فیلم اولی‌ها بودیم که این موضوع فوق‌العاده است و اگر این موضوع را در سال‌های پیگیری کنید خواهید فهمید که تعداد آن از انگشتان دو دست کمتر بود پس سینما بشارت دهنده شده و حمایت واقعی از فیلم اولی‌هایی که خاک سینما را خوردند آینده سینمای ایران را تضمین می‌کند فیلم اولی‌هایی که بعد از 15 یا 20 سال دستیاری و فعالیت در بخش‌های مختلف یک فیلم قصد ساخت فیلم اولی خود را دارند.
 
این بازیگر در مورد همکاری با تلویزیون یا سینما بیان کرد: فعالیت در سینما و پرده‌ نقره‌ای زیبای آن را دوست دارم اما فعالیت در تلویزیون به خاطر داشتن مخاطب دائمی و بیشتر و بهتر است.
 
وی در پایان در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: یک همکاری کوتاه با آقای فتحی در شهرزاد داشتم که قرار است در فاز 2 آن بیشتر شود و در فاز 3 «در حاشیه» نیز مهران مدیری همکاری خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سام نوری ، بازیگر ، شهرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار