چنگیز جلیلوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صدای هابیت‌ها در استودیو کوالیما به گوش رسید

سه‌گانه‌های «هابیت» با صدای بزرگان دوبله روانه بازار شد.

چنگیز جلیلوند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولیدات جدید هنر ماندگار دوبله گفت: سه‌گانه «هابیت» با صدای بزرگان عرصه دوبلاژ در استودیو کوالیما دوبله شد و به زودی در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار می‌گیرد. سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» به قلم پیتر جکسون در سال 2001 و بر اساس کتابی با همین نام اثر جی آر آر تالکین ساخته ‌شد.

وی ادامه داد: این فیلم در سال 2001 به نمایش درآمد و در ۱۲ رشته نامزد اسکار شد تا در نهایت چهار اسکار را به دست آورد. جکسون را آغازگر سبک فانتزی معنا گرا می‌دانند. این داستان ادامه‌ای بر اثر پیشین تالکین با نام «هابیت» است. اپيزود اول آن به نام «ياران حلقه» در سال 1381 از شبكه دوم سيما به نمايش درآمد ولی آن‌طور كه شايسته اين اثر بود از سوی مخاطب تلويزيونی ديده نشد.

جلیلوند در خصوص علت‌های دیده نشدن اثر نمایشی «هابیت» دو علت مهم دیده نشدن این اثر، نمايش آن در ساعات پايانی شب بود. زمان سه ساعته این فیلم به دو قسمت تقسیم و در دو شب از تلویزیون پخش شد.

بازیگر فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» توضیح داد: سه‌گانه «هابیت» چندی پیش توسط یکی از صاحبان فیلم خریداری و برای دوبله به استودیو کوالیما رفت. این اثر با حضور صداپیشگانی چون منوچهر والی زاده، حسین عرفانی، غلامرضا صادقی، زهره شکوفنده، جواد پزشکیان، علی همت مومیوند و ژرژ پطرسی، دوبله و به زودی روانه بازار می‌شود. 

جلیلوند در پایان بعد از بازی در در سریال معمای شاه به پیشنهادهای تازه‌اش اشاره کرد و گفت: هنوز ضبط سکانس‌های «ژنرال هايرز» ادامه دارد. بازی در چند اثر سینمایی هم پیشنهاد شده که در صورت قطعی شدن، نام آن‌ها را اعلام می‌کنم.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار