آخرین جزئیات از 33 ساعت بارندگی شدید در استان مازندران/خوشبختانه سیل رامسر خسارت جانی نداشت

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: خوشبختانه با پیشگیری های لازم سیل در مناطق رامسر و تنکابن خسارت جانی نداشته است.

آخرین جزئیات از 33 ساعت بارندگی شدید در استان مازندران / خوش بختانه سیل رامسر خسارت جانی نداشتعلی اصغر احمدی، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران، در خصوص آخرین وضعیت سیل و آب گرفتگی در مناطق رامسر و تنکابن در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از صبح جمعه تا ساعت 21 امشب بارندگی در رامسر ادامه داشت و هنوز نزولات آسمانی در تنکابن ادامه دارد و پیش بینی میشود تا فردا صبح وضعیت جوی آن منطقه به همین شکل باشد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی های 24 ساعت گذشته موجب سیل و آب گرفتگی معابر و مناطق روستایی در تنکابن و رامسر شده، گفت: خوشبختانه با پیشگیری های صورت گرفته و آماده باش کامل در این دو منطقه شاهد خسارت جانی نبوده ایم اما خسارت مالی فراوانی به جای مانده است.

وی با بیان این که براورد خسارات مستلزم زمان بیشتری است افزود: آب گرفتگی در معابر شهر رامسر که موجب مشکلاتی برای تردد وسایل نقله سبک شده بود برطرف شده ولی این معضل هم چنان در تنکابن پا برجاست.

احمدی در پایان به مسافران و اهالی تنکابن که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد از هموطنان میخواهیم که به دلیل بارش برف و سفیدپوش شدن مناطق تمامی وسایل لازم وغذای کافی جهت مواجهه با هرگونه حادثه طبیعی را همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار