خط و نشان ونگر برای بایرن مونیخ

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در آستانه دیدار تیمش در برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا فقط به بازی هجومی و کسب هر سه امتیاز مسابقه فکر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرسنال سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ آلمان است.
 
توپچی‌ها که در دو بازی اول خوب مغلوب دیناموزاگرب و المپیاکو شدند مصمم هستند که در برابر بایرن مونیخی که در بازی اول خود پیروز شده، هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنند.
 
ونگر درباره این مسابقه و شرایط تیمش گفت: ما در لیگ برتر انگلیس در وضعیت بسیار خوبی هستیم، از طرف دیگر برای دیدار با بایرن مونیخ کاملا آماده ایم زیرا هیچ مصدومی نداریم و سه امتیاز دیدار برابر واتفورد را کسب کرده‌ایم.
 
ما اکنون در وضعیتی هستیم که می توانیم تمام تمرکزمان به بازی سه شنبه شب معطوف کنیم، ما از اعتماد به نفس برخورداریم، نتایج لازم را گرفته ایم و می دانیم چه می خواهیم.
 
ونگر تصریح کرد: حتی تساوی 0-0 هم نتیجه خوبی نیست بنابراین برای گل زدن باید حمله کنیم، اگر شما برای ما نتیجه 3-0 در 20 دقیقه اول را متصور باشید، مانند آنچه که در برابر  منچستریونایتد انجام دادیم، این نتیجه‌ای ایده آل است، اما بسیار سخت است، ما در برابر یونایتد هم برنامه ریزی نکرده بودیم پس از 20 دقیقه 0-3 باشیم.
 
ما فقط می خواهیم در سطح خودمان بازی کنیم این چیزی است که در بازی برابر یک تیم بزرگ لازم است.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا
لیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار