خبرخوش برای سپرده گذاران میزان؛

آغاز باز پرداخت دیون سپرده گذاران میزان از ابتدای آبان ماه امسال

استاندار خراسان رضوی گفت: با پیگیری های صورت گرفته انتظار می رود اقدامات اجرایی برای حل مشکلات سپرده گذاران از ابتدای ماه آینده آغاز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان بدون ذکر نام موسسه عسکریه برای رفع معضل میزان، از آغاز بازپرداخت دیون سپرده گذاران میزان از ابتدای آبانماه امسال خبر داد.

وی اظهار داشت: به منظور حل مشکلات سپرده گذاران موسسه منحله میزان جلسه ای با حضور استانداران استان های خراسان شمالی و جنوبی در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه راهکارهای متعددی که منجر به استیفای حقوق سپرده گذاران، کارکنان و سهامداران در سریعترین زمان ممکن میشود؛ مورد بررسی قرار گرفت. 

استاندار خراسان رضوی گفت: سه بانک و موسسه مالی و اعتباری برای ورود به این موضوع اعلام آمادگی کردند که در نهایت راهکار اجرایی و همکاری یک بانک و موسسه مالی و اعتباری، مورد توافق قرار گرفت.

رشیدیان خاطر نشان کرد: با توجه اهمیت موضوع مقرر شد استانداران خراسان، آخرین نظرات و موارد را برای تسریع در روند حل مشکل به بانک مرکزی ارائه کنند تا در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های وزرای محترم کشور و امور اقتصاد و دارایی، رییس بانک مرکزی و ستاد تدبیر استان در حل این چالش، تاکید کرد: بانک و موسسه یاد شده از هم اکنون اقدامات اجرایی خود را برای نحوه پرداخت مطالبات سهامداران، پوشش حداکثری کارکنان موسسه منحله میزان و تعیین تکلیف سهامداران، آغاز کرده اند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.