جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره خشونت‌ها در فلسطین اشغالی

رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این کمیته جلسه استماعی را درباره خشونت‌های اخیر در فلسطین، برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، اعلام کرد این کمیته روز پنجشنبه (۲۲ اکتبر) جلسه استماعی را با عنوان «کلام پیامدهایی در پی دارد: تحریکات تشکیلات خودگردان فلسطین درباره خشونت» برگزار می‌کند. 

سایت کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گزارش داد: این جلسه استماع، که همزمان با تداوم موج حملات خشونت آمیز در سراسر فلسطین اشغالی است، ساعت ۱۰ صبح به وقت واشینگتن (۱۸: ۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود. 

رویس در بیانیه‌ای درباره این جلسه استماع گفت: «موج اخیر حملات در بیت المقدس و سراسر اسرائیل بسیار نگران کننده است. تخم این خشونت توسط رهبران فلسطینی که سال‌ها انزجار را ترویج داده و دورنمای صلح را تضعیف کرده‌اند در ذهن جوانان فلسطینی کاشته شده است. این روند باید متوقف شود. تشکیلات خودگردان فلسطین باید به مسئولیت خود برای حفظ آرامش متعهد باشد و این تحریک باید پایان یابد.» 

الیوت آبرامز، استاد بلندپایه مطالعات خاورمیانه از شورای روابط خارجی، جاناتان شانزر، معاون رئیس موسسه تحقیقاتی دفاع از دموکراسی‌ها، و دیوید ماکوسکی، استاد ممتاز زیگلر و مدیر طرح روند صلح خاورمیانه، از جمله سخنرانان این جلسه استماع هستند.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار