بجنورد؛

رسیدگی بازرسان صنعت و معدن خراسان شمالی به 259 شکایت مردمی

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: در عرصه ايجاد تعادل در بازار کالا و خدمات و شناسایی به موقع و مقابله با تخلفات 259 مورد گزارش مردمی در شهریور ماه سال جاری دريافت و رسيدگی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مهرداد داود زاده افزود: در راستاي شناسايي و برخورد قاطع با متخلفين اقتصادي و ايجاد ثبات در بازار کالا و خدمات، واحد ستادهای خبري مدیریت نظارت و بازرسی و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای تابعه، به 259 مورد شکايت مردمي مبنی بر تخلفات واحدهاي صنفي و غيرصنفي دريافت و ثبت شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع 259 مورد شکايت های واصله، تعداد 49 پرونده تشکيل شد.

داوود زاده افزود: بيشترين شکايت از طريق تلفني با 167 مورد ( 15.5 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه)، حضوري 71 مورد ( 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه)، کتبي 21 مورد ( 4.7 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه) بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در اين مدت بيشترين شکايت کالا و خدمات مربوط به واحدهای نانوایی با 37 مورد ، پوشاک 21 مورد ، میوه و تره بار 13 مورد ، خواروبار 19 مورد ، مشاورین املاک 3 مورد ، تلفن و موبایل 12 مورد ، مشاورین اتومبیل 9 مورد ، گوشت مرغ 7 مورد ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری 4 مورد ،کیف و کفش 3 مورد ، تعمیرات خودرو 1 مورد ، گوشت قرمز 2 مورد تعلق دارد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان شمالی افزود: ، هم استاني هاي عزيز با مشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طريق تلفن 124 مي توانند در خنثي نمودن اثرات عوامل رواني در جامعه و ساماندهي بازار کالا و خدمات توسط برنامه ريزان و سياست گذاران اقتصادی استان و کشور نقش ارزشمندي را ايفا نمايند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.