مختاباد : دستور جلسات غیب می‌شوند

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: دستور جلسه‌های حاضر مشکلی از شهر و شهرداری حل نمی‌کند و متاسفانه شاهد آن هستیم که دستور جلسه‌های مفید غیب می‌شوند.

مختاباد : دستور جلسات غید می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از دستور جلسه‌های  شورا اظهار کرد: دو سال پیش در زمان ریاست مسجد جامعی با اعتراض شاکری مبنی بر جابه‌جایی دستور جلسه‌ها مواجه شدیم اما الان باید بگویم که متاسفانه دستور جلسه‌ها جا‌به جا نمی‌شود بلکه غیب می‌شود.

وی با بیان اینکه دستور جلسه‌ها کارآمدی لازم برای شهر ندارد ،تصریح کرد: دستور جلسه‌های حاضر چه مشکلاتی را از شهر و شهرداری حل می‌کند؟ و چرا بررسی گزارش‌های شرکت‌ها را در روز دوشنبه که یک سوم اعضا شرکت می‌کنند بررسی می‌کنیم.

مختاباد تاکید کرد: درخواست می‌کنم تا بررسی گزارش‌های مالی را در جلسات علنی برگزار کنید و باید برگزاری جلسات دیگری غیر از جلسات علنی با رای گیری انجام شود.

مرتضی طلایی(نایب رئیس شورای شهر تهران) که در غیاب رئیس شورا امروز ریاست شورا را بر عهده داشت گفت: این اعتراض وارد نیست و برگزاری جلسه بررسی گزارش‌ها در روز دوشنبه رای گیری شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.