دوستی: وضعیت اتوبوسرانی تهران بحرانی است

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به این که اتوبوسرانی تهران فقط با 50 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

دوستی: وضعیت اتوبوسرانی تهران بحرانی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به وضعیت بحرانی اتوبوسرانی در شهر تهران اظهار کرد: سامانه اتوبوسرانی تهران باید با 1500 دستگاه اتوبوس در حال فعالیت باشد ولی متاسفانه در حال حاضر 64 هزار اتوبوس در شهر تهران در حال تردد هستند.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوسرانی شهر تهران  با 50 درصد ظرفیت اصلی در حال فعالیت است که از این مقدار 25 درصد اتوبوس‌ها از رده خارج هستند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: طبق قانون دولت باید هزار دستگاه اتوبوس هر ساله وارد سامانه اتوبوسرانی کند که متاسفانه چندین سال است که این اقدام انجام نشده است.

دوستی افزود: در خصوص استفاده از موتور سیکلت‌های برقی و جایگزنی آن ها با موتور سیکلت‌های بنزینی در مرکز شهر تهران شهرداری لازم است هر چه سریع‌تر وارد کار شود.

وی با اشاره به صحبت‌های حافظی در خصوص احداث بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت و تصرف عدوانی گفت: شهردار تهران می‌توانستند با یک هزینه کم در شورای شهر حاضر شوند و توضیحاتی درخصوص بوستان ولایت به اعضای شورای شهر ارائه دهند که با اعتراض حافظی مبنی بر تصرف مال غیر روبرو نشویم.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که تمام پروژه‌های عمرانی کشور متوقف شده است احداث پروژه‌ای به این بزرگی می‌تواند باعث اشتغال تعداد زیادی از افراد شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار