قمی:

هدفم کسب مدال‌ طلای جودو آسیا است

ملی پوش نوجوان جودو گفت: هدفم فیکس شدن در تیم ملی جوانان است و برای کسب مدال طلای اسیا برنامه دارم.

سینا قمی عضو تیم ملی جوهدفم کسب مدال‌ طلای جودو آسیا استدو نوجوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد و تیم‌های قدرتمند آسیا در آن حضور داشتند.

در وزن من 14 نفر حضور داشتند که توانستم جودو کاران مغول و ترکمنستان را ضربه فنی کنم ولی چون برنامه‌ای برای حریف ازبکستانی نداشتم از این حریف شکست خوردم ولی در مرحله  چهارم مسابقات حریف قرقیزستانی‌ام را با امتیاز وازاری شکست دادم و موفق به کسب مدال برنز شدم.

دارنده مدال برنز نوجوانان جودو آسیا در ادامه افزود: ما از تیر ماه در اردو بودیم و روزی 2 یا 3 نوبت تمرین سنگین انجام می‌دادیم ولی اردوی خارجی نداشتیم و با حریفان خارجی تمرین نکرده بودیم در کل فدراسیون زحمت زیادی برای ما کشید.

وی همچنین بیان داشت: سال آینده باید در رده جوانان مسابقه دهم و هدفم فیکس شدن این تیم است، برای طلای جوانان آسیا برنامه دارم.

قمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فدراسیون جودو از ورزشکاران حمایت بیشتری کنند و اردوهای برون مرزی و باکیفیت برای ملی پوشان برگزار کند.

از زحمات امیر قمی و تمام مربیان شهر ری که زحمت زیادی برای من کشیدند و از وجودشان بهره‌مند شدم تشکر می‌کنم و خوشحالم که توانستم با این مدال جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار