درخواست طلاق به خاطر نگهداري از دختر 7 ساله

مرد جوان وقتي ديد كه همسر دومش با نگهداری دخترش مخالفت می کند تصميم به جدايي گرفت.

درخواست طلاق به خاطر نگهداري از دختر 7 سالهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندي پيش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقای قاضی 5 سال پیش بود که از همسر اولم جدا شدم. آن زمان دخترم 2 ساله بود و طبق قانون باید تا سن 7 سالگی پیش مادرش می ماند.

وی افزود:من قبول کردم و دخترم پیش مادرش ماند. بعد از آن حدودا یکسال پیش با همسر دومم آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا اینکه چند وقت پیش دخترم 7 ساله شد و من تصمیم گرفتم او را پیش خودم بیاورم و بزرگ کنم. وقتش رسیده بود که دختر از این به بعد من با زندگی کند و در کنار پدرش باشد. اما وقتی موضوع را با همسرم در میان گذاشتم، در کمال تعجب او کاملا مخالفت کرد و گفت که حق ندارم دخترم را به این خانه بیاورم.

مرد جوان ادامه داد:همسرم گفت که اصلا حوصله بچه داری ندارد و من این حق را ندارم که یک عضو دیگر به خانواده مان اضافه کنم. در صورتیکه او از همان روزهای اول می دانست که من دختر دارم و چقدر هم آرزو دارم که در کنار دخترم زندگی کنم. اما با این وجود دعوا به راه انداخت. خیلی سعی کردم او را متقاعد کنم ولی فایده ای نداشت. برای همین می خواهم از همسرم جدا شوم تا بتوانم نگهداری دخترم را بر عهده بگیرم.

در پایان قاضی همسر این مرد را به دادگاه احضار كرد تا صحبت هایش را بشنود .

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
باید به خاطر این دختر بیگناه هرطور بود با مادرش میساختی حالا هم کار خوبی میکنی که از دختر بچه حمایت میکنی این زنو طلاق بده واگه میشه با همان مادر بچه ازدواج کن چون معمولا زن اول خیلی بهتره
آخرین اخبار