ارتباط های پنهانی دوران مجردی پای زن جوان را به دادگاه خانواده کشاند

مرد جوان وقتي پي به ارتباط هاي پنهاني همسرش در دوران مجردي برد، راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

ارتباط های پنهانی دوران مجردی پای زن جوان را به دادگاه خانواده کشاندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندي پيش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم با چند پسر دوست بوده و با آنها ارتباط داشته است. ولي اين موضوع را از من پنهان كرده بود. من تازه بعد از يك سال متوجه شدم كه همسرم با چندين نفر دوست بوده است.

وی افزود:از وقتي اين موضوع را متوجه شدم به شدت اعصابم خورد شده و نمي توانم اين موضوع را تحمل كنم و با آن كنار بيايم. اگر همسرم از همان ابتدا موضوع را به من گفته بود شايد راحتتر با آن برخورد مي كردم تا حالا كه فهميده ام از من پنهان كرده است.

مرد جوان ادامه داد:این اتفاق زندگی مرا تغییر داده و باعث شده طرز فکرم نسبت به همسرم عوض شود. برای همین تصمیم خودم را گرفتم و می خواهم از این زن برای همیشه جدا شوم، تا به بدبینی هایم برای همیشه پایان دهم. من و همسرم اگر هم با هم زندگی کنیم، در آینده با مشکلات جدی مواجه می شویم. 

در پایان قاضی دلیل این مرد برای طلاق را کافی نداست و سعی کرد او را از جدایی منصرف کند. قاضی به این مرد پیشنهاد داد تا قبل از هر تصمیمی ابتدا با یک مشاوره خانواده صحبت کند. این مرد نیز در نهایت پیشنهاد قاضی را پذیرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۴۹
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
خداخودش کمکون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
حالا اینو طلاق داد از کجا یه دختر دیگه پیدا کنه که قبلا با کسی دوست نبوده؟ تازه خوبه این موضوع قبل از ازدواج بوده... خیلی غیرت داشت زنشو طلاق نمیداد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
اولا نباید قضاوت احساسی با این موضوع داشته باشید . ثانیاً حق خانمش بوده که گذشتشو به همسرش نگه و همسرش قبل از ازدواجش باید به این موضوعات رسیدگی میکرد نه بعد ازدواجش و در صورتی که خانمش میخواست ماجرا رو به همسرش بگه حقه دروغ گفتنو نداشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
ای بابا خیلی ناراحت نباش العان خیلیها وضع تو رو دارن تو هم خودت رو به ندونستن بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
همش کار این شبکه های ماهواره ایی که بلای جان مردم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
,ابتدا باید بگم اول دخترچه در منزل پدر چه منزل همسر عفت پیشه کند بعد دوم اینکه اون اقا نباید به خاطر اشتباه گذشته همسسرش رو مجازات کنه چون ایشون اونموقع در سنین جوانی بودند ومتاسفانه به علت انحرافاتی که اکنون در جامعه است به این کار گرایش پیدا کردند سوم شاید اون اقا چنین اشتباهی کرده بودند از همسرش تقاضای بخشش نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
یا دوستی خیابانی یا ازدواج و زندگی هم خدا وهم خرما نمیشه مشا این اتفاقات همش بی تقوایی و فاصله با دین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
دختر خانم ها باید به دوران بعد از ازدواج هم فکر کنند و با کسی رابطه نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
این زندگی دیگه ادامش فایده نداره.نباید بزور سعی در حفظ زندگیهای غلط کرد.دخترا ساده نباشین حیف شمانیست؟اگه قصد ازدواج دارین همون ازدواج سنتی ولی با چشمان باز بهتره.کسی که ظاهرا دوست شما شد شوهر شما نخواهدشد.یک دختر یا پسر قبل از ازدواج هم میتوته به همسر آیندش خیانت کنه.بفکر آینده بچه هامون باشیم .
آخرین اخبار